Diskuze
Správa železnic začíná s opravami nádraží. Ostudná se opraví později
Děkujeme za pochopení.
Z36d97e22n79e78k 79S47i63t42i49n55a
Je to z jedné kapsy do druhé, přičemž se smažou dluhy a peníze zmizí.
R50a18d52e58k 56H61r16u55b43o77ň
úplná ostuda je nádraží v kolíně:-///
L65u60k11á69š 23S70e26d47l72á62č69e60k
Nádraží by se měla opravovat, rekonstruovat, modernizovat podle počtu cestujících a mezinárodně užívaných, aby to nebyla taková ostuda. Je třeba udělat vše, aby když přijede cizinec z vyspělé ciziny, aby se z toho tady nepozvracel.
M26a50r97i15e 44V29a53ř38e50k89o21v75á
Co budou opravovat v Břeclavi? To nádraží neodpovídá ani náhodou kapacitním potřebám. Je spíše potřebná přístavba, nebo rovnou nová budova, aby se toto nádraží stalo zaslouženým centrem dění ve městě. Vždyť zde zastavuje snad víc mezinárodních vlaků než v Praze. Je blízko tří metropolí.
R76a78d43e13k 65J83a78n72a30t80a
"Vždyť zde zastavuje snad víc mezinárodních vlaků než v Praze"
Ano. Ale ti tu mezinárodní cestující akorát přestupují z EC linky Warszawa-Wien na linku Praha-Budapest. K tomu žádnou budovu neptořebují, protože je na to asi 5 minut a ty vlaky stojí na jednou nástupišti.
Pak zde zbývá pír místních a ti stále více mají časové jízdenky či chytré mobily, tkaže pokladny nepotřebují. A na vlak se taky dnes chodí normálně těsně před odjezdem jako na MHD, ne jako dřív, kdy to byla sváteční událost.
O69n46d20r20a 65P18a30ř26í68z86e84k
Také by se měla SŽDC snažit, aby se lépe cestovalo po kolejích. Neustále výluky a kolikrát se někde něco buduje dlouho a po čase se v tom zase hrabají.
M88i90r12o60s51l26a86v 11P14a37v75l48í35č92e43k
No upřímně ten hradec vypadá hrozně. Střecha děravá jak ementál, podlaha zalátaná a služby taky nic moc.
V34i62k45t17o33r 30Z34á89b86r87a41n52s23k66ý
Převod majetku z ČD na SŽDC považuji za zcela zpackaný, kdy se vůbec nemyslelo na platícího pasažéra. Chátrající venkovská nádraží, neudržovaná okolí tratí, mizející služby.
Zažil jsem ve Vranovicích (kousek od Brna), že WC v nádražní hale byla odpoledne zamčená. Pokladní přepážka byla zabedněná nějakou lepenkou a tak jsem v nejvyšší nouzi zašel do kanceláře výpravčího, aby mi jako cestujícímu půjčil klíč od WC. Odpověděl mi, že WC jsou mimo provoz (!), ať si zajdu do hospody naproti. Nemínil jsem jít močit do podniku, kde neplatím. Na dotaz, zda se mám tedy vymočit za rohem nádražní budovy, mi výpravčí odtušil, že bych tím ukázal, jaký jsem inteligent. Víc jsem z něj nedostal.
M90i71r25o53s93l97a84v 27P31a80v17l44í79č12e87k
Bohužel výpravčí s tím nic nenadělá. Asi bych přeci jenom šel do tý hospody.
J58i55ř31í 10E57r91b33e65n
Pořád ještě sklízíme plody individualistické politiky počátku 90. let - veřejná doprava byla fuj postkomunistická, správný budovatel demokratického tržního hospodářství bez přívlastků přeci měl jezdit vlastním autem v obsazení 1+nikdo.
Aby se neřeklo, tak tehdejší ČD dostaly od Klausovy vlády příkaz nakoupit od spřáteleného ČKD pendolina a nechat za plného provozu zrekonstruovat hlavní železniční tahy. Nic proti tomu, kdyby ČKD nebylo -řekněme- vytunelováno a kdyby plánovači koridorů -jaksi- nezapomněli na tehdejší inflaci 10-15 % ročně, kvůli které nakonec nezbývaly peníze prakticky na nic jiného. ČD musely "šetřit" omezováním provozu, propouštěním provozních lidí (režisty propustit nešlo, protože hradlař tam prostě být musí pro 5 i pro 50 vlaků denně a na jeho náhradu novou technologií nebyly peníze) a vynulováním údržby (třeba kvůli havarijnímu mostu u Semil se muselo zpomalovat na 20 km/h a pak se do kopce rozjíždět, což za rok spálilo tolik nafty, že by za to ten most postavili dvakrát). A údržba nádraží byla úplně to samé - do roku 1992 jakžtakž udržované, potom se začali vyhánět nájemníci atd., aby se tam nemusela platit údržba. Podívejte se, jak dopadla nádraží v Rokytnici nad Jizerou, Dolním Polubném, ...
P31e91t34r 24D90r85a61p18a17l
perony a podchody, ale budova je po rekonstrukci už dlouho
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Němce trápí dönerflace. Cena kebabu prudce stoupla, mluví se o cenovém stropu
Pro velkou část německých spotřebitelů je turecký kebab velmi oblíbenou pochutinou, na kterou...
Mafie mění praktiky. Místo vražd páchá finanční delikty, škody jsou nedozírné
Premium Časy se mění a italská mafie si dnes už jen zřídkakdy špiní ruce krví. Vydírání vyšlo z módy a...
Rovnostářské Švédsko překvapuje. Žije tam více miliardářů než v USA
Vysoké daně a snaha o dosažení sociální rovnosti. Taková je dlouhodobá pověst Švédska, které se...
Je krásný, drahý a luxusní. Australskému bytu snů chybí už jen majitel
Pro superluxusní byt v mrakodrapu One Barangaroo v hodnotě devadesáti milionů australských dolarů...
Prazdroj obrátil Proud. Experimentální značku nalepil na ležák pro mladé
V roce 2020 spustil Plzeňský Prazdroj ve svém areálu nový experimentální minipivovar Proud zaměřený...