Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Syn bývalého výrobce paštik Hamé spouští vlaky Leo Express

Do dvou let vyjedou na železnici vlaky Leoše Novotného mladšího. Soupravy, které po svém majiteli ponesou jméno Leo Express, budou vozit cestující na trati mezi Prahou a Ostravou. Syn bývalého majitele Hamé věří, že uspěje v konkurenci Českých drah i vlaků RegioJet Radima Jančury.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

AAAckooo

12. 11. 2010 18:06
Faktické chyby

Obávám se, že tento článek je zase další plácání. I RegioJet zjišťuje, že není zas tak "jednoduché" dát dohromady fungující železniční dopravu. Prohlašovat umí každý, ale za jiné mluví činy, viz. třeba VIAMONT a.s. 

A mimochodem, u Railtransportu na Liberecku se o čistě komerční projekt nejedná. Provoz je dotován v rámci závazku veřejné služby německý dopravním svazem ZVON.

0 0
možnosti
T

tuneldedek

12. 11. 2010 20:53
Re: Faktické chyby

zdá se mi, že je nedůvěryhodný novinář, nebo ten důležitý/geniální 20letý manažer na obrázku

0 0
možnosti
MN

ElLoco

12. 11. 2010 17:45
Vláčky na hraní

Když jsem byl malý, tak mi taky tatínek koupil vláčky na hraní ;-)

0 0
možnosti
RK

kladnyhrdina

12. 11. 2010 13:48
Mercedes mezi vlaky

U nás prodejci říkají, že jejich produkt je to Rols-Royce. Mercedes už tolik nezabírá, prostší čtenáři však přesto jistě otevírají ústa úžasem.

Produkty od Stadlera bych přirovnal spíš k Fabii či Octavii - kvalitní a levná vozidla nížší střední třídy. I když si tam zákazník objednal nadstandardní výbavu. Zázrak to nebude, ale proti stavu u ČD to bude určitě pokrok.

Oběma novým dopravcům fandím, i když slibované termíny z důvodu vlastní naivity parně nedodrží. Jejich přínos vidím v čistotě záchodů, mladém personálu a zasponzorování koupě nových vozidel z jiných aktivit. Jako cestující to vítám. Při deformovaném tržním prostředí v ČR si totiž provozováním železniční dopravy na nová vozidla nikdo nevydělá.

Vlaky nebudou rychlejší než ČD a nebudou ani levnější - kromě nějakých zaváděcích cen - protože není odkud brát. Další přínos bude, že uslyšíme brečet nad dopravní politikou státu i někoho jiného, než ČD.

0 0
možnosti
RJ

turista-

12. 11. 2010 16:36
Re: Mercedes mezi vlaky

To já bych raději uvítal nápravu těch zdeformovaných ekonomických podmínek, než pár mecenášů na jedné trati ...

Jinak nevím, co furt všichni melou o těch záchodech. To je už ohraná písnička. U nových či rekonstruovaných vozidel, kterých ČD mají spoustu (a srovnáváme s těmi plánovanými soukromými, což budou také nová či rekonkstruovaná vozidla, že), je kvalita záchodů v pohodě.

A i u těch ostatních vozů se to lepší.

0 0
možnosti
RK

kladnyhrdina

12. 11. 2010 13:24
Název vlaků Leo express

Dobrý den,

jsem fanouškem pana Sůry, jeho články mne vždy vytrhnou ze stařecké letargie. Chtěl bych na něho vznést dotaz, zda v souvislosti s nedávno kritizovanými názvy vlaků ČD (Junák - od dob první republiky tradiční název večerního rychlíku Brno-Plzeň a Excelsior - zeměpisná konotace) považuje název Leo expres za lepší. Pokud ano, zda je dvakrát lepší nebo dokonce třikrát lepší. Že by mohl být lepší čtyřikrát předem vylučuji, ale pro podobnou premisu by splňoval název Leo expressss.

Děkuji.

0 0
možnosti

pskoda

12. 11. 2010 11:42
Složitý přepřah?

" takže se nebude muset na konečné složitě přepřahat"

No to je fakt něco tak složitýho....;-D

0 0
možnosti
JD

tarten

12. 11. 2010 11:48
Re: Složitý přepřah?

Když musíte počítat každou korunu a každou půlminutu, tak je.

0 0
možnosti
B

bobomyl

12. 11. 2010 4:13
Lukrativní tratě jako Praha-Ostrava

a už tu máme po Jančurovi dalšího pana podnikatele který by rád vyzobával takovéto linky jako do Ostravy,Brna,atd.A tu ostatní dopravu kterou lidi potřebují ale je prodělečná tak necháme státu.Jenomže problém je v tom že odjakživa stát financoval provoz na prodělečných tratích z těch výnosnějších.Dneska ale necháváme ty výnosnější takovým vyčůránkům..

0 0
možnosti
IV

ten_z_vlaku

12. 11. 2010 7:59
Re: Lukrativní tratě jako Praha-Ostrava

Rv

0 0
možnosti
DB

DANUSA

11. 11. 2010 22:02
Prosím,

jezděte v létě také do Bulharska,kvalita ČD je strašlivá,za příjemné lůžkáče rádi

připlatíme,protože je to stále levnější než letenky a létat se spousta lidí bojí.I já.V

0 0
možnosti
RJ

turista-

11. 11. 2010 23:35
Re: Prosím,

Nevím nevím. Nové lůžkové vozy ČD mají, klimatizované, se sprchou v kupé, ale obávám se, že byste tu cenu lístku pak vidět nechtěla. Proto taky jezdí jen na západ.

0 0
možnosti
PK

ppeepa

11. 11. 2010 15:57
hezký článek

ale zapomínají zdejší diskutující i redaktor na to/ to bych se zas tak moc nedivil/ co pan leo udělá ,když mu ta skvělá švýcarska příměstská souprava  zůstane stát někde v poli. třeba porucha , sebevrah, nedej bože nehoda.kde sežene náhradní soupravu? co udělá z cestujicími?

0 0
možnosti
JD

tarten

11. 11. 2010 16:33
Re: hezký článek

Tady vcelku stačí, když cestující vysype a vrátí jim jízdné, případně i s nějaou "omluvenkou". Po té trati pořád něco jezdí, takže cestující nalezou do dalšího vlaku jiného dopravce s levnějším lístkem (na část trasy).Kdyby byl integrovaný tarif, bylo by to jednodušší, prostě pojedou na původní lístek dál s jiným dopravcem.

0 0
možnosti
LN

legnaw

11. 11. 2010 15:04

holt hosan se neobava..ale prvni co me napadlo byl eroticky casopis Leo...

.

muj nazor je, ze s tim prudce pocita... vychcanek...

.

jo a jak je to...Leo Expres nebo Rapid Expres? se to v clanku nejak mele....

0 0
možnosti
MB

marbo

11. 11. 2010 17:09
Re:

A mě to zase (dokud to autor článku nezmínil) ani nenapadlo. Asi, že už nejsem v pubertě

0 0
možnosti
RS

Zly_Soused

11. 11. 2010 14:27
Jídelní vůz

A bude v jídelním voze k dostání veselá pastýřka a jiné premiové pochutiny ze zlatého komunistického dědictví?:-)

0 0
možnosti
JD

tarten

11. 11. 2010 14:52
Re: Jídelní vůz

Bez Májky tím nepojedu.;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení

11. května 2024

Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...

Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu

13. května 2024

Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění

10. května 2024

Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....

KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?

8. května 2024

Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun

7. května 2024

Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...

Plynu v Evropě vládne Equinor. Jednu závislost jsme vyměnili za jinou, sílí hlasy

13. května 2024

Klíčovým dodavatelem plynu pro evropské odběratele se stala norská společnost Equinor, v pozici...

Nizozemští pronajímatelé zvyšovali nájmy neoprávněně, miliardy nejspíš vrátí

13. května 2024

Pronajímatelé nemovitostí v Nizozemsku možná budou muset vrátit nájemníkům celkem až 6,4 miliardy...

Cena kakaa konečně klesá. Klíčoví pěstitelé i obchodníci očekávají deště

13. května 2024  16:04

Futures kontrakty na kakao zaznamenaly největší pokles cen za poslední týden. Při pondělním...

Doosan investuje v Česku další tři miliardy, chce vyrobit turbínu pro Dukovany

13. května 2024  14:41

Jihokorejská společnost Doosan Enerbility přesouvá do Plzně klíčová know-how v oblasti výroby...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!