Diskuze

Přes 19 hodin v letadle. Qantas otestují, zda lidé nejdelší let vydrží

Australské aerolinky Qantas plánují pravidelný spoj mezi Sydney a Londýnem bez přestávky. Fungovat ovšem bude nejdříve od roku 2022. Letecká společnost musí totiž nejprve zjistit, jak lidský organismus zareaguje na více než 19 hodin v letadle nonstop.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Zajimave, ze ilustrační foto pod titulkem neobsahuje Boeing 787 Dreamliner, ale Airbus 380. Aspoň, že patří Qantasu.

0 0
možnosti
PZ

To je ale nesmysl, Berlin - Singapur je 13 hodin a s aeroliniemi ze asi tech 19 s Quantas bude proti nim pohodicka.

0 1
možnosti
MM

Žádný Quantas neexistuje.

Jméno QANTAS coby zkratka původního názvu

Queensland and Northern Territory Aerial Service

0 0
možnosti
MM

cesta Qantasem ze Sydney do New Yorku JFK trva v soucasne dobe 21hod 5 min vcetne 2 hodinoveho prestupu v LAX

z Melbourne - JFK je 21 hod 45 min vcetne stejneho 2 hodinoveho prestupu v LAX.

13 hod 45 min SYD - LAX (Qantas A380) a 5 hod 20 min LAX - JFK (Qantas B787)

14 hod 25 min MEL - LAX (Qantas A380) a 5 hod 20min LAX - JFK (Qantas B787)

Cesta z Dallasu do Sydney trva 17 hodin non stop (Qantas A380) a kdo leti do Melbourne ma dalsich 1 1/2 az 2 1/2 hod v Sydney na pruchod imigraci a presun z mezinarodniho terminalu na domaci, pak 1 1/2 hod let Sydney - Melbourne, tedy minimalne 20 hodin.

0 0
možnosti
MM

koho to zajima, tady je prehled nejdelsich non- stop letu v soucasne dobe, vcetne naplanovaneho Singapore- NY(Newark)

https://en.wikipedia.org/wiki/Longest_flights

0 0
možnosti
Foto

Rozdil autobus vs letadlo je minimalne vyrovnavani tlaku navic nemuze se pocitat jen let ale ve vysledku cestovani trva o neco dele transfer na letiste, odbaveni a presun do cile.

1 0
možnosti
MM

tady pocitaji aktualni delku letu, jak dlouho clovek stravi v letadle v non-stop letu podle letoveho radu, ne celkovy cas, jaky zabere cesta.

Pro celkovy cas v letadle = sedadle, se ale musi pricist i prumerna doba od nastupu do vystupu z letadla. To muze klidne byt jeste dalsi hodina.

U velkych letadel jako A380 je vetsi casovy rozdli mezi zadnimi radami economy, ktere se naplnuji nejdriv a vystupuje se z nich nejpozdeji, jejich prednimi radami a napr. v jednicce nebo business, ktere maji vetsi pohodli a rychlejsi nastup / vystup.

V pripade A 380 maji nektere aerolinky (napr. Qantas) v predni kabine dolni paluby jednicku s oddelenym vchodem vpredu hned vedle schodu do kokpitu, ale napr. Emirates tam maji 1. oddeleni economy, do nejz se take natupuje tim samym oddelenym vchodem. Vystup a nastup z teto kabiny je tedy znacne zkraceny.

Za lepsi pohodli a rychlejsi nastup/vystup se ale plati navic a Emirates uz asi 3 roky uctuji extra USD 65 za "mistenku" v techto sedadlech na dlouhych letech, USD 45 na letech mezi Dubaji a Evropou. Za "mistenku" na sedadla v exit row se plati jeste vic.

0 0
možnosti
PM

P38e61t24r 63M81a80r69e37š

30. 8. 2019 23:43

Brr, 19 hodin v letadle, to je moje noční můra. A to létání miluju.

0 0
možnosti
LK

19 hodin v Economy a ideálně aspon 5 děti od pulrocniho po pětileté. Jinak to nemá cenu testovat.

3 0
možnosti
ML

M69i42l36a84n 56L92u33k29e89š

30. 8. 2019 20:37

A přitom by stačilo nechat létat nadzvukové dopravní letouny (resp. nezastavit jejich další vývoj alibistickým politickým rozhodnutím). I když Concorde měl rekord LHR-SYD 17 hodin a 3 minuty (1985), což bylo stále hodně, jeho nástupci, pokud by bývali dostali zelenou k vývoji, by to mohli už dnes let zvládnout za 4 hodiny a nemusely by se vymýšlet řešení popsaná v článku. Ostatně, díky Grétě (a opět alibistickým politickým rozhodnutím) se možná za pár let ani nebude létat. "Moderní" politici tomu říkají pokrok, já bych to spíše nazval úspěšnou střelbou do vlastních nohou.

0 4
možnosti
MC

Nadzvuková letadla pro dopravu osob jsou zbytečný luxus, který se nezaplatí.Není možné akceptovat trend, kdy spousty lidí nesmyslně létají z místa na místo kvůli pořízení selfie.

1 0
možnosti
FM

Z Tokya do NY 13 nebo 12 hodin jsem zazil nekolikrat a nemel jsem problem. Podobne Tokyo-Zurich. Da se to vydrzet bez problemu. I tech 6 hodin navic by se dalo zvladnout.

0 2
možnosti
MC

Jste asi mladý 100% zdravý člověk. Já např. vydržím sedět max. 4 hodiny v kuse a to na rozdíl od svých vrstevníků stále sportuji a nemám zdravotní problémy. Pokud mají být takto dlouhé lety bezpečné pro všechny cestující na palubě, tak musí být prověřena míra rizika na průměrného cestujícího, či spíše i s ohledem na osoby s lehkými zdravotními problémy.

1 0
možnosti
KM

Já letěl několik letů 12+ nejvíce 12:50 vše v Y a vydržet se to dá naprosto v pohodě!

A to měřím 198 cm,nejlepší je vybrat místo do uličky.

0 0
možnosti