- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajimave, ze ilustrační foto pod titulkem neobsahuje Boeing 787 Dreamliner, ale Airbus 380. Aspoň, že patří Qantasu.
To je ale nesmysl, Berlin - Singapur je 13 hodin a s aeroliniemi ze asi tech 19 s Quantas bude proti nim pohodicka.
Žádný Quantas neexistuje.
Jméno QANTAS coby zkratka původního názvu
Queensland and Northern Territory Aerial Service
cesta Qantasem ze Sydney do New Yorku JFK trva v soucasne dobe 21hod 5 min vcetne 2 hodinoveho prestupu v LAX
z Melbourne - JFK je 21 hod 45 min vcetne stejneho 2 hodinoveho prestupu v LAX.
13 hod 45 min SYD - LAX (Qantas A380) a 5 hod 20 min LAX - JFK (Qantas B787)
14 hod 25 min MEL - LAX (Qantas A380) a 5 hod 20min LAX - JFK (Qantas B787)
Cesta z Dallasu do Sydney trva 17 hodin non stop (Qantas A380) a kdo leti do Melbourne ma dalsich 1 1/2 az 2 1/2 hod v Sydney na pruchod imigraci a presun z mezinarodniho terminalu na domaci, pak 1 1/2 hod let Sydney - Melbourne, tedy minimalne 20 hodin.
koho to zajima, tady je prehled nejdelsich non- stop letu v soucasne dobe, vcetne naplanovaneho Singapore- NY(Newark)
Rozdil autobus vs letadlo je minimalne vyrovnavani tlaku navic nemuze se pocitat jen let ale ve vysledku cestovani trva o neco dele transfer na letiste, odbaveni a presun do cile.
tady pocitaji aktualni delku letu, jak dlouho clovek stravi v letadle v non-stop letu podle letoveho radu, ne celkovy cas, jaky zabere cesta.
Pro celkovy cas v letadle = sedadle, se ale musi pricist i prumerna doba od nastupu do vystupu z letadla. To muze klidne byt jeste dalsi hodina.
U velkych letadel jako A380 je vetsi casovy rozdli mezi zadnimi radami economy, ktere se naplnuji nejdriv a vystupuje se z nich nejpozdeji, jejich prednimi radami a napr. v jednicce nebo business, ktere maji vetsi pohodli a rychlejsi nastup / vystup.
V pripade A 380 maji nektere aerolinky (napr. Qantas) v predni kabine dolni paluby jednicku s oddelenym vchodem vpredu hned vedle schodu do kokpitu, ale napr. Emirates tam maji 1. oddeleni economy, do nejz se take natupuje tim samym oddelenym vchodem. Vystup a nastup z teto kabiny je tedy znacne zkraceny.
Za lepsi pohodli a rychlejsi nastup/vystup se ale plati navic a Emirates uz asi 3 roky uctuji extra USD 65 za "mistenku" v techto sedadlech na dlouhych letech, USD 45 na letech mezi Dubaji a Evropou. Za "mistenku" na sedadla v exit row se plati jeste vic.
Brr, 19 hodin v letadle, to je moje noční můra. A to létání miluju.
19 hodin v Economy a ideálně aspon 5 děti od pulrocniho po pětileté. Jinak to nemá cenu testovat.
A přitom by stačilo nechat létat nadzvukové dopravní letouny (resp. nezastavit jejich další vývoj alibistickým politickým rozhodnutím). I když Concorde měl rekord LHR-SYD 17 hodin a 3 minuty (1985), což bylo stále hodně, jeho nástupci, pokud by bývali dostali zelenou k vývoji, by to mohli už dnes let zvládnout za 4 hodiny a nemusely by se vymýšlet řešení popsaná v článku. Ostatně, díky Grétě (a opět alibistickým politickým rozhodnutím) se možná za pár let ani nebude létat. "Moderní" politici tomu říkají pokrok, já bych to spíše nazval úspěšnou střelbou do vlastních nohou.
Nadzvuková letadla pro dopravu osob jsou zbytečný luxus, který se nezaplatí.Není možné akceptovat trend, kdy spousty lidí nesmyslně létají z místa na místo kvůli pořízení selfie.
Z Tokya do NY 13 nebo 12 hodin jsem zazil nekolikrat a nemel jsem problem. Podobne Tokyo-Zurich. Da se to vydrzet bez problemu. I tech 6 hodin navic by se dalo zvladnout.
Jste asi mladý 100% zdravý člověk. Já např. vydržím sedět max. 4 hodiny v kuse a to na rozdíl od svých vrstevníků stále sportuji a nemám zdravotní problémy. Pokud mají být takto dlouhé lety bezpečné pro všechny cestující na palubě, tak musí být prověřena míra rizika na průměrného cestujícího, či spíše i s ohledem na osoby s lehkými zdravotními problémy.
Já letěl několik letů 12+ nejvíce 12:50 vše v Y a vydržet se to dá naprosto v pohodě!
A to měřím 198 cm,nejlepší je vybrat místo do uličky.