- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Wo ist mein Heim? Tschechisch Böhmen ist mein Heim
Vam co tu radite urednikum jak bez jedine formalni chyby navrhnout idealne najednou a v celku sto kilometru dalnice pres Cechy, bych doporucil si jit zalozit poradenskou spolecnost. Pokud totiz neco takoveho dokazete, tak budete do par let multimilionari a budete mit vydelano do konce zivota. Ono navrhovat dalnice v ceskem pravnim prostredi neni zadna sranda.
Jistě, ti samí profíci nereagovali na žádost Havránkové z roku 2004 u HK a proto se tam přešlapuje již pár let na místě. Pokud státní úředník není schopen provést úkon bez formální chyby je tady něco špatně. A poradenskou společnost, sjem asi naivní, ale přijde mi bizardní najímat si externího poradce aby se český úředník vyznal v českém právním řádu
aby urednici odpovedni za podani zadosti delali svoji praci alespon tak dobre, aby se vyloucily vsechny ty trapne odvolani s poukazem na formalni chyby?
Stačilo, ale copak úředníci mají osobní odpovědnost? Strhává se jim z platu to, že neprovádí svojí práci a snaží se raději podplatit ekologisty, aby k soudu nešli?
Už to tu někdo naznačil níže - odkud jsou všichni ti protestující ekologové? Kolik z těch protestujících trvale žije v dotčené oblasti? Tipnul bych, že drtivá většina je z druhého konce republiky. Bezmozci, smažky, nemakačenkové?
Já jsem proti a jsem z Prahy. Ale úplně stejně bych byl i proti stavbě jakékoliv silniční komunikace tady v Praze. A kromě důvodu ekologických i z důvodů ekonomických. Tenhle stát nemá peníze ani na údržbu stávající silniční sítě, stavět v takové situaci něco dalšího je hovadina.
Je to asi tak stejně inteligentní, jako když si Pepa spočítá, že místo nájmu na sídlišti chce třicet let platit hypotéku na domeček v sídelní kaši a jaksi nemyslí na to, že bude potřeba také mít peníze na opravu toho domečku, na dražší vytápění, nebo na dojíždění za prací i za zábavou.
...ale věřím, že mám všech pět pohromadě. Rozhodně dostavení D8 je důležité, nemluvě o tom, že zásah do chráněného území je minimální. V současnosti dostavba D8 životnímu prostředí jen uleví, a nejen jemu.
Problém je, že takovejch co chápou, že nevíc životnímu prostředí škodí právě blokování dostavby této dálnice je asi málo. Většina jsou to bezmozci co by patřili nakopat do prd...
Ten bordel po Bártovi budeme uklízet ještě hodně dlouho....
Ne že bych nesouhlasil, ale Bárta není první Ministr Dopravy, navíc D8 se plánovala i před ním. Za určité chyby v plánech může nejenom on.
Bordel byl, je a bude. Bárta přišel do bordelu a odejde z trošku většího.
tak si během posledního měsíce o ekologistech a jiných bezmozkových parazitech udělám obrázek, že to je nějaký škodlivý agresivní živočich, proti kterému není obrana a ekolog je ta nejhorší nadávka.
Ale vzhledem k tomu, že v ČR žiji podstatnou část života, tak ten názor jsem si udělal už dávno před tím.
Záhadný vnitřní nepřítel je v totalitě oblíbená zástěrka, jak odlákat pozornost od opravdových škůdců.
Bohužel hloupí lidé si to sami v hlavě poskládat neumí, stačí že někdo mocný na někoho ukáže a lůza ho hned jde lynčovat.
Když stát zákonem umožní skupince lidí disponovat takovýmto vyděračským potenciálem, tak je asi někde systémová chyba. Na co se pořizují a schvalují územní plány, když si mohou potom s investory zastupitelstva obcí a občanská sdružení můžou vytírat třeba pozadí, pokud jim "nepřispějí"? Ekoaktivisty si navít i stát sám platí, např. DUHA má 60% příjmů ze státní pokladny. A na kolik si tito podnikavci v ochraně životního prostředí za neodvolávání se přijdou bokem by měla vyšetřovat policie. Kdo ví jestli je zrovna v tomto případě neplatí přímo bruselská centrála kominterny, která už nechce poskytnout přislíbené dotace na výstavbu dálnice. A co na to Transparency International? Jak úkoluje svoje slouhy? Tu si také platíme prostřednictvím státních příspěvků a platí ji u nás především "transparentně" zahraniční vlády?
Všechno má svůj důvod, ale já nerad věřím konspiračním teoriím bez důkazu.
Faktem je, že peníze za neodvolání se proti něčemu nelegálnímu dostávají ekologisté zaplaceno. Dalším faktem je, že za špatnou práci nehrozí úředníkům prakticky žádný trest, navíc nejsou pozitivně odměňováni předčasné dokončení stavby.
Fascinuje mě, jak je v tomhle státě moderní nadávat na ty, kteří upozorňují na porušování zákona, namísto toho, aby se nadávalo na ty, kteří ten zákon porušují. Kdyby úředníci (zejména ti z ústeckého Krajského úřadu) postupovali podle zákona, D8 už by dávno stála, navíc za míň jak polovinu peněz. Už před nějakými 6-8 lety bylo jasné, že žaloby ekologů na vydaná stavební povolení u soudu uspějí a přesto se všichni tvářili, že se nic neděje a že se to "nějak" udělá... Rozhodně chci, aby dálnice stála, ale to že nestojí, není ani tak vina ekologů, jako spíš zpupných a arogantích státních úředníků. Účel zkrátka prostředky nesvětí.
Oni věděli, že se to neudělá a dali echo "ekologistům".
Jenže ve státní správě není trestem vyhazov, ale naopak povýšení. Kdo dělá svojí práci tak, že se musí opravovat, ten se pravděpodobně bude podílet i na opravovaní a dostane za to zaplaceno.
Dotace by měl vracet konkrétní člověk ze státní správy ze svého majetku.
Celá takhle odolávání jsou možná jen kvůli úřednickému šlendriánu a nekvalitní práci úředníků. Ve svých rozhodnutích mají chyby, které pak odpůrci snadno napadnou. A co se úředníkům stane? NIC!
Je hodně jednoduché ukázat na ekology a označit je za viníky. Hloupí ovčané se toho chytnou a netuší, že pravý viník je stát a jeho neschopní úřednící.
Souhlasím. Jenže státní správa za nic nemůže, i kdyby porušovala jakýkoli zákon.