- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
s nejhorsim vysledkem (sveta) -
a lidi jsou v klidu
a co jako mají dělat? Hlavně by rádi jezdili po kvalitce...
Že dálnice není v pořádku totiž musí poznat naprosto každý motorista. Obzvláště pak ten Německý, který má narozdíl od nás na územé své země silnice, a né uplácaný asfalt.
tak se nekdy projed po nejake stare nemecke panelove dalnici. Jeste budes vdecny za soucasny stav D1.
Eurovia podmaže německou "nezávislou firmu", příplatek za to, aby pískali rovinu, zahrne do požadavků na odškodné od státu a všechno si zase zaplatíme my blbci, daňoví poplatníci, a to včetně opravy nebo nového vybudování nefunkčních objektů .. jako obvykle, bodejť bychom se měli někdy dobrat i přes zvyšující se daně vyrovnaných rozpočtů
kecy ... německá firma by pak ztratila kredit, to jim za to nestojí.
tak to první omezení rychlosti až na 60 km/h (sjezd Rudná) je tam naprosto zbytečně. Místní jedou 100 a spěchající 140. Jenom bacha na Passaty
...takže musí nastoupit pořádkumilovní němečtí experti.Na každou stavbu je přece od dodavatele záruka 10 let na kvalitu práce.Taktéž pro naši justiici je to zřejmě tvrdý oříšek,že nedokaže rozhodnout,kdo za nekvalitně provedenou stavbu nese odpovědnost.
Je neuvěřitelné, jak jsme bohatý stát ... budou se tahat léta, bude to stát peníze a mezitím se dálnice rozpadne. Takhle by se za to mohla alespoň část zaplatit. Nicméně, nemůžete se dohodnout, nemáte přímé důkazy? Tak škodu dáme půl na půl ... jako u autonehody a je to!
tady nejde o to, ze to bude neco stat, ale o to, aby to dalsi firmy priste nezkousely a to by se nam mohlo jeste 10x prodrazit.