Diskuze
Stát přestane platit noční vlaky na Slovensko, kvůli konkurenci
Děkujeme za pochopení.
L83i33b28o47r 22Z15a30v48ř62e69l
Děkujeme soukromníčci, že jste zase dokázali poje..t co roky v pohodě fungovalo ke spokojenosti tisíců cestujících. Opravdu když slyším název této struktury obyvatel chce se mě blejt velebnosti.
J93o80s93e37f 13T54r43ö20g83l
Která konkurence jezdí na SLovensko s lůžkovými vozy?
V97a65c67l23a48v 49H40a37j74e61k
Velké množství tratí zejména lokálních vzniklo jako soukromédráhy a stát je převzal postupně. V ČR jako poslední Košicko-Bohumímskou dráhu. Soukromá do roku 1927 byla i Ústecko-Teplická dráha UTD). Těch lokálek se soukromníci rádi zbavili, protože jejich provoz byl až na výjimky ztrátový. Např. UTD postavila trať z Teplic přes Lovosice do Liberce a ve ztátě od samého vzniku.
F66r80a22n35t71i49š78e67k 11V57a26n54ě20k
Hlavně, že konkurenční boj dokáže vlastně zlikvidovat službu pro lidi. Pakliže ČD vyklidí pole, tak veřejnost přijde o autovlak a přepravu v lůžkách. A Regiojet opravdu nemá lůžka jak je proklamuje. Ve skutečnosti jsou to koupené rakouské lehátkové vozy. Ono je zase docela rozdíl spát v lehátku nebo lůžku. Ti lepší si to můžou dát na sedačku v černé tramvaji. To neříkám o síťovosti jízdenek. Ale plebs bude spokojený, že se neutrácej jeho peníze z daní. Jenže ve skutečnosti, když už budou chtít jet kvalitně přes noc vlakem na Slovensko, tak už se tak krásně nevyspí a stejně budou odvádět daně stejné státu.
P40a76v59e58l 42P89r94o84k21o31p
No hlavně ta "variantní nabídka komerčních služeb" znamená, že si můžete vybrat jednoho bez lůžka, který je např. v Popradu ve 2:51, a druhého s lehátkem ve 4:51 tamtéž. Jenže noční vlak by měl odjíždět zhruba před 22:00 a v cíli být po 6:00 (kategorie EuroNight), pak ušetříte denní cestování s ubytováním a v cíli jste jakž takž odpočatí v rozumném čase. Ovšem na takové zastaralé koncepty se dnes již nehraje.
P65e15t97r 72T74v91r73d11ý
Vlaky na Slovensko a ze Slovenska jsem jsou většinou plné lidí co sem jezdí za praci, případně se vracejí domů na Slovensko. Proto občas vlaky hrůzy, hlavně ty noční
S90t14a22n67i67s64l63a75v 75H19e36r80m20a56n
J Sura umite si představit jak za vlaky LE a Rj jsou připojene vozy pro auta a lužkove vozy pro jejich posadky? Prosim .
S17t16a43n79i93s35l64a51v 53H29e36r63m91a89n
Proč na to tlači soukromi dopravci?
P76e36t28r 18N11e94c88h16a18n32i36c82k92ý
No super, takže večerní LE zdraží ještě víc a bude ještě rychleji vyprodaný. A po nějakém koncertu, návštěvě, hospodě bude lepší mít odvoz autem nebo nepít a řídit unavený přes noc
J96a89k43u96b 58Č63u25b59a
Nebo přespat... Z Brna na Ostravu taky jede poslední vlak v 9 večer a pak už nic.
P58e29t95r 80V82i70n39a66ř
Hmm, v roce 2017 došly ČD k tržnímu hospodářství, to je panečku pokrok!
124 milionů ztráty a cestující jezdí dál v plesnivých vracích. Proč tohle musíme z daní dotovat?
PS pro všechny odboráře a režijkáře-ČD trolly: Ano, jezdím pravidelně a často. Dva týdny zpátky - prasklá toaleta, spláchnutí teklo až do uličky vagonu = mezistátní express, místo toalety rezivá díra do země = rychlík Ostrava - Brno, permanentně netekoucí voda na toaletách, mýdlo je přehnaný luxus, otrávený personál, vymrzlé vagony, stále nedodržené řazení (místo velkoprostorového vozu plesnivé kupé bez zásuvek).
P37a55v17e96l 90M27a56t47o84u53š63e62k
1) Hodnoťte stejným metrem i jiné dopravce (tj. hodně přehánějte).
2) Možná netušíte, kolik soukromníků-příživníků ze svých daní dotujete.
J52a21n 42J67e61m19e32l77k10a
Česká implementace snižování emisí v praxi. Bohužel časy soukromých vlaků jsou dělané spíše pro Slováky. Taky zabít celý den cestováním není úplně dobré. Takže asi jediným lepším řešením Praha východní Slovensko budou nízkonákladové lety. (hodina) A jsme zase u emisí
R75a39d27e17k 32J36a27n34a59t49a
"Takže asi jediným lepším řešením Praha východní Slovensko budou nízkonákladové lety."
To už zkoušely SkyEurope a nedařilo se. Není tam poptávka. Vlak má totiž oproti letadlu kromě ceny velkou výhodu i v tom, že má kromě Košic i jiné zastávky, pod Tatrama, i za Košicema.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!