- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je v tom politická ekonomie a pokud premiér v demisi a prezident staví Polsko a jejich produkty dovážené do ČR do negativní roviny naše tramvaje ve Varšavě jezdit nebudou.
nejde ani o tu zakazku, jako o servis dalsich 20 let, to je nekolikanasobne vic nez 213 tramvaji
No my máme s tramvajemi od Škody Transportation skvělé zkušenosti v Praze. Drahé byly jak pes a v každé zatáčce neslyšíte vlastního slova. To byl kauf za všechny prachy.
A to jste ani nezmínil, že jejich údržba je několikanásobně dražší než u starších trajmvají.
Skoda si chtela poridit po Praze dalsi svoje vrakoviste ( problemy s podvozky a praskajici predni okna).
Ono to výběrko bylo celé nějaké divné:
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/2/27/varava-m-obnovit-ob-tendr-na-tramvaje-ale-bez-kodovky
Nicméně Škoda se tímto daostala do pozice třeba výrobců busů pro Prahu, kam se kvůli nejistotě prostě nehlásí nikdo kromě dvou kohoutů z východních Čech - plánovat výrobní kapacity na stovky vozů, druhý den nemít nic, pak zase možná jo, pak nová soutěž... Za tu dobu vezmou více menších (ale jistých) kšeftů a mají své jisté.
Zdá se, že v Polsku mají podobné problémy s veřejnými zakázkami jako u nás. Nevidím v tom nic k divení, spíše by mě udivil opak.
Nevadí, Zeman domluví nějaký jobík v Číně
Kdyby domluvil nějaký džobík, tak by to bylo fajn. Ale zatím domluvil jen sliby...