- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufejme, že zvítězí rozum a na čistých elektromobilech zkrachuje někdo jiný než Škoda.
Navrhuji zavést plošnou registraci zelených fanatiků a každého veřejný přehled činnosti.
sice zas bulvarni nadpis protoze sam VW udava "mel by ujet....." a to je vesteni jak ceskych rosnickaru. Melo by byt...... takze o nicem.
A nedají si pokoj a nedají. V současné době se současnými technologiemi nebude elektroauto nikdy efektivní, rentabilní. XY odborníků, kteří tomu rozumí a v automobilovém průmyslu pracují se schodují na tom, že zatím jedinou efektivní a rentabilní cestou jsou vodíkové pohony. A oni stále budou cpát xyz miliard do zatím slepé uličky. Protože je to nyní v módě a všechny EU státy to tlačí.
Nic proti, ale vodik, je oproti baterkaci totalni nesmysl - ma srovnatelne vyrobni naklady, ma mnohonasobne drazsi palivo, ma mnohonasobne vyssi naklady na vybudovani infrastruktury, a bez huste a drahe infrastruktury ani nemuze zacit existovat....
Mimochodem EU je v elektromobilite na chvostu, nejvic ji tlaci cinane a pak USA, EU ji fakticky nijak dramaticky neprotlacuje ve srovnani s vyse zminenymi.
Mně to vnucování elektromobilů přijde, jako když by taťka sebral 14 letému synovi kolo a násilím ho posadil zase na trojkolku..
"Kapacita kompaktních akumulátorů stačí k tomu, aby Vision X ujel na čistě elektrický pohon vzdálenost až dva kilometry."
Považte, AŽ dva kilometry!
A co byste chtěl s tou baterčičkou? Je to tam kvůli snížení emisí pro západ a spotřeby pro východ.
Nicméně 2 kilometry je asi tak od Hlávkova mostu k Muzeu, takže to možná místy bude přínosné ... a pokud je tam nějaký start-stop, tak tím spíš.
Už to vidím, jak si všichni místo dvou normálních aut poběží koupit jedno elektrické, se kterým se dá dojet z Prahy na Karlštejn a zpátky. To bude trhák!
Škodovku nikdy ani jako elektromobil.
VW investuje SKODA uz je jen jmeno
Ono je jedno, že v tom "nikdo" nejezdí. Vedení automobilky vidí na grafech raketový růst prodeje (i desítky procent ročně), tak nechce zaspat až do doby, kdy se například jen v Číně budou prodávat miliony kusů ročně (možná už tento rok prodej v Číně překročí milion kusů) a Škoda se teprve začne připravovat na vývoj. Předpokládám, že něco takového se nevyrobí přes noc. A i když se to nezdá, podnikatele spíš zajímá trh, ne sympatie diskutérů na idnes.
Trošku OT, ale dost to souvisí. Občas si pročtu x let staré nejdpoporučovanější prognózy na idnes. Třeba v roce 2013 skončila éra španělských klubů, nastupuje německá (2014 vyhrál Madrid, který porazil další Madrid, 2015 Barcelona, 2016 Madrid vs Madrid, 2017 Madrid), v roce 2013 ceny bytů v Praze budou stagnovat nebo klesat. V té době jsem proti proudu kupoval byt v Praze za milion, v diskuzi jsem byl za blázna, že si ještě pár let nepočkám. Rád si přečtu i tuto diskuzi za dalších pět let.