Diskuze

Rychlé vlaky v nedohlednu. Správce kolejí zrušil třetí soutěž

V Česku se bude v příštích letech o vysokorychlostních tratích stále jen mluvit a nikoliv je připravovat. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) zrušila soutěž na firmu, která měla státu poradit, zda se u nás takové tratě vyplatí. Dává to do souvislosti s policejní razií.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J32i46ř73í 74H63o39r56á84k

27. 5. 2016 12:23

Stačí se podívat na mapu, jestli jsme země rozvinutá nebo nerozvinutá. VRT zde chybí. Jde také hodně o zaměstnanost. Ve Franci někteří jezdí do práce i 150km vlakem, protože ten to ujede za 40 minut a jsou v "centru" Paříže. Minulý rok jsem jel vlakem 320 km/h a byla to paráda. cca 400km pod 1,5 hodiny a to část tratě nebyla VRT.

3 0
možnosti
JR

Kdo nechápe VRT jako přínos pro celou ekonomiku ČR,nechápe souvislosti.VRT není o spojení Dolní s Horní,ale o spojení severu s jihem.Nejkratší cesta vede přes naši republiku,ale nejrychlejší už ne.Paradox?Ne 21 století v podání našich vlád 27 let po sametové pěrestojce.

4 0
možnosti
MM

M83i40c66h74a20l 73M83a77l66ý

27. 5. 2016 18:07

A kolik lidi "ze severu na jih" jezdi?

0 0
možnosti
VR

Může mi autor článku upřesnit, kdo je to ten jeho oblíbený "správce kolejí"? Pokud tím míní SŽDC, tak si dovoluji pana autora již poněkolikáté upozornit, že SŽDC má podstatně širší záběr než jen správu kolejí.

Pokud by ani toto vysvětlení nezabralo, zkusím příště nasadit obrázky.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
RJ

A co Mnichov a Norimberk? Do kterého z těchto měst by měla rychlá trať spíše vést, se vedou mezi odborníky pořád spory a těžko to rozseknete jedním příspěvkem v diskuzi ...

2 0
možnosti
JF

J87a86n 75F17r95o69l31í32k

26. 5. 2016 17:06

Poradím jim zadarmo. Nevyplatí.

1 14
možnosti
JS

J43o71s18e22f 29S64a69n15d27r

27. 5. 2016 19:27

Ale vyplatí. A pro ministerstvo dopravy doporučuji knihu "Rychlá železnice i v ČR" jako povinnou četbu. VRT pomůžou v všem regionům v ČR. A časy Praha - Plzeň nebo Ústí nad Labem pod 30 minut a Praha - Brno pod 60 minut budou velmi lukrativní a výhodnější než auto. A rychlejší to bude kamkoliv do města, nejen od hlavního nádraží k hlavnímu nádraží.

2 0
možnosti
DP

D64a81v31i49d 91P37e47c39a

26. 5. 2016 16:48

Tak a teď tu soutěž udělá Policie. To by na SŽDC koukali, jak jsou zbyteční.

3 0
možnosti

Tak třeba policajti mají experty na vysokorychlostní tratě;-D

0 0
možnosti
ŠD

SŽDC čekají takticky na Hyperloop

2 0
možnosti
MB

Občas si říkám, kde bychom mohli být, kdyby tu existovala fungující státní správa a dlouhodobý plán podpory ekonomiky státu právě rozvojem infrastruktury. Jenže na to je to 4 leté období příliš krátké. Pánové se nechají zvolit a než prosadí vše, co slíbili kamarádům, kteří jim dali peníze na to, aby se zvolit nechali, už musí slibovat dalším kamarádům další protislužby, protože se blíží nové volby...

7 0
možnosti
LS

Když se tady staví nízko rychlostní tratě za cenu vysokorychlostních, tak není divu, že rychlovlaky jen tak nebudou. Pro zajímavost uvedu některé země, které nás v tomhle už předběhly a neměly v tom tradici, ani zkušenosti. Turecko, Polsko, Řecko, Rusko atd. Možná se tady začne dělat, až budeme poslední v Evropě. ;-D Rv

15 1
možnosti
JF

J38a12n 96F38r66o94l47í77k

26. 5. 2016 17:07

Na co potřebuje země, která se dá přejet za tři hodiny rychlovlaky? 160 je dost.

1 11
možnosti
VP

Bůh nic platit nebude, to zase jen my.

0 1
možnosti