- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mě děsí , že opět přijde kalamitní sníh, největší nepřítel našich silničářů
Největším nepřítelem silničářů je JARO,LÉTO,PODZIM,ZIMA. Totéž u zemědělců.
Mimochodem, do modernizace se nepocita usek k Mirosovicim a od Kyvalky k Brnu. Takze letos mame uzavreno 71 km z cca 160, tedy skoro POLOVINU!
A to je prosim 8.!!! rok modernizace. Pokud by se delalo tak, jak letos, mohlo to byt za 5 let hotovo a ono to bude trvat 9.
covid jim prece mohl pomoci! Zadna doprava, mohli pracovat ajko ďas. Jen nechapu, proc se u Prahy cekalo, az zhoustne doprava, proc nezacli drive.
U Průhonic to už je jiný level, tam již začala oprava, opraveného úseku neb je po záruce. Do roka očekávám kompletní výměnu svodidel, přeci jenom už je ten pozink po třech letech trošku špinavej.
A až to konečně dostaví, tak mohou začít znovu, protože prvně opravené úseky už budou vyžadovat novou opravu.
Ufff takže po skoro deseti letech se tento rok bude pracovat již "pouze" na posledních sedmi úsecích z dvaceti. Nejsem tedy stavař technolog, ale i jako běžný uživatel tohoto díla se nemohu ubránit dojmu, že to co tam předvádějí je spíše na kriminál než na to plácat se po ramenou, jak to odsýpá.
Mě by zajímalo, jak měl vypadat harmonogram oprav, pokud mělo být hotovo za 5 let.
To snad je ještě horší. Takže se jedná o úmyslnou sabotáž?