- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja si to pisu do zaveti, jestli to udela vic lidi a bude to trvat tak dlouho bo jeste dele, tak prvni jizdy vlaku budou plne uren...
Jo Německo po válce bylo zcela zničeno, a za třicet let to byla kvetoucí země. A my za třicet let postavíme jeden rychlovlak? Tohle doufám nemyslelo ministerstvo dopravy vážně?
A kdo bude tim rychlovlakem do Lovosic jezdit? A do Drazdan 2050? Za 30!!! let?
Normálně tím budou lidi jezdit do práce. Z Ústeckého kraje do Prahy. Asi tak jako dnes, ale zabijou cestou méně času a naláká to samozřejmě více lidí.
Stačí se podívat, jak to funguje pár set km na západ od nás.
Zajímalo by mě, jak je možné, že tu všechno takhle trvá... To se v zahraničí nikde firmy neodvolávají proti výsledkům výběrového řízení, nejsou EKOteroristi, nedělají vlny majitelé pozemků, netrvají roky stavební povolení? Však jim musí být jasné, že za těch 14 let už budou technologie jinde a za 30 už budou jinde jezdit vlaky mnohem rychleji, než 250 km/h... Je to smutný, když v téhle zemi jde každému jen o svoji kapsu a nezáleží jim na rozvoji republiky.
úúúplně bomba
za 31 let se svezeme
ale co svět,jak bude vypadat doprava ve světě??
Poptávka se uspokojuje zítřejší, ne dnešní. Furt vám to říkám.
No tak to bude ta trať ještě dřív, než dálnice Brno - Vídeň.
TWL nás snad zase bude muset někdo obsadit aby se tady něco vybudovalo ..