Diskuze

Dráhy pošlou příští rok pendolino i do Žiliny

České dráhy nasadí od příštího jízdního řádu s velkou pravděpodobností pendolina i na některé spoje do Žiliny. Po Bratislavě tak budou druhým slovenským městem, kam bude vlajková loď Českých drah zajíždět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

tyraelid

25. 5. 2011 12:02
Spanele a italove nasazuji 3x rychlejsi vlaky? Zajakou cenu?

Vse berou na dluh, drahy zadluzene tak ze to nikdy nezaplati, ceny jizdneho vubec nereflektuji cenu a naklady na vlaky. Tady vsichni nadavali kdyz si CD chteli vzit uver par miliard. Vse v techto zemich s moderni zeleznici ( s vyjimkou Nemecka a Svycarska) jde na ukor gigantickeho dluhu, ktery kazdou zemi drive ci pozdeji uplne potopi. Vcera byl snizen rating Italie o 3 stupne, vyhled negativni a tim vystrelily uroky dluhopisu na rekordni vyse. Pak ty moderni vlaky odstavi a nebou s nimi stejne jezdit. Tak budte trochu objektivni.

0 0
možnosti
JD

tarten

25. 5. 2011 14:19
Re: Spanele a italove nasazuji 3x rychlejsi vlaky? Zajakou cenu?

Objektivní buďte vy. Není žádný důvod moderní vlaky odstavovat, protože vydělávají. Odstavením by se jen zastavilo postupné splácení investice do těch vlaků i do infrastruktury.

0 0
možnosti
L

Lev-_-z_-Rožmitálu

24. 5. 2011 14:11
hlavně ho neposílejte do rakouska

nebo už se nevrátí:-P

0 0
možnosti
C

certik_bertik

24. 5. 2011 17:05
Re: hlavně ho neposílejte do rakouska

myslíš že by ho bombardírovali?;-D

0 0
možnosti
PN

pavlina.n

24. 5. 2011 12:57
A není to díky konkurence ČD?

Nebude to trochu taky tím, že na stejné nebo obdobné trati má začít jezdit i konkurence Českých drah? Navíc si pamatuji, že rychlíky, IC, EC jedoucí právě od Žiliny měly nejen zpoždění, ale vagóny byly díky cestujícím v docela špatném stavu. Je mi jasné, že pendolinem nebude jezdit kdekdo, ale opravdu jsem zvědavá, jak to dopadne.....

0 0
možnosti
SV

sparťanský virtuos

24. 5. 2011 13:02
Re: A není to díky konkurence ČD?

Konkurence na té trati měla jezdit už před několika lety.

0 0
možnosti
P

PALO1975

24. 5. 2011 12:51
trať Mosty-Čadca-Žilina

Nuž, v úseku Žilina-Kysucké Nové Mesto-Krásno nad Kysucou trať už zrekonštruovaná je. teraz sa hľadá vhodná varianta pre úsek Krásno n./K-Čadca. Či sa pôjde po starej trase plnej zákrut, alebo sa za Krásnom postaví tunel, ktorý vyústi až púred zastávkou Čadca-mesto a potom smerom na stanicu Čadca.ˇUsek Čadca-št.hr.už zrekonštruovaný je . Druhou vecou bude, čo vymyslia na ministerstve v Bratislave, kde chcú pomstu za to, že sa im neopodarilo zrušiť lokálky Čadca-Makov a Čadca-Skalité/*Serafínov-Zwardoń/PL(sú veľmi využívané a preto argument o nevy&užití neprešiel+ boli petície)-a ich odpoveďou bolo, že asi zrušia zastavovanie rýchlikov,EX,IC,EC v celo úseku ZA-CA.:-/

0 0
možnosti
RK

semelik

24. 5. 2011 12:34
mě by spíš zajímalo, kam by poslali Pendolino cestující

0 0
možnosti
DB

D.Brux

24. 5. 2011 11:47
Pindulíno.

Pindulíno

není

líno.

0 0
možnosti
OV

SSLEEP

24. 5. 2011 11:28
milé dráhy

spíš naučte Slováky a Maďary aby vlaky EC jezdily od Slovenska bez spoždění, protože je úplně normální, když vlak jedoucí ze Slovenska má 30-40 min spoždění a zajímavé je ze EC, které jedou z Rakouska mají max. 5 min.

0 0
možnosti
JD

pedr64

24. 5. 2011 11:53
Re: milé dráhy

to bude tím, že se na Slovensku stavěl koridor, proto vlaky od Žiliny měly ta spoždění

0 0
možnosti
K

kublaj1

24. 5. 2011 11:15
Mosty u Jablunkova

V Mostech se bude tunel stavět ještě asi i příští rok, zdržení kvůli propadu zeminy, pokud tu chtějí nasadit pendolino, tak za Jablunkovem nepojede rychleji než 120 km/h a na Slovensku po staré železnici ještě pomaleji do 80 až 100 km/h. Průměrná rychlost na úseku Jablunkov - Žilina určitě nebude přes 70 km/h. Nicméně je to aspoň něco, když už se nezvýší rychlost, tak aspoň kultura cestování na této trase. Zatímto v Itálii nasazují nové vozy AGV pro dosažení max. rychlosti 350 km/h, ve Španělsku Talgo vyrobil vůz pro max. rychlost 400 km/h, tak v ČR jezdíme dodnes max. 160 km/h a to ještě jenom někde a uvažujeme pouze o zvýšení na 200 km/h a to už bude jenom asi na pár kilometrech. Ale chlubit se budeme asi ještě stejně tak dlouho, jak se tu pořád vychvalují průměrná pendolína.

0 0
možnosti
SV

sparťanský virtuos

24. 5. 2011 11:06
Já si počkám na žlutý nejluxusnější vlak v Evropě co bude

mít 6 tříd. R^

0 0
možnosti