- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vse berou na dluh, drahy zadluzene tak ze to nikdy nezaplati, ceny jizdneho vubec nereflektuji cenu a naklady na vlaky. Tady vsichni nadavali kdyz si CD chteli vzit uver par miliard. Vse v techto zemich s moderni zeleznici ( s vyjimkou Nemecka a Svycarska) jde na ukor gigantickeho dluhu, ktery kazdou zemi drive ci pozdeji uplne potopi. Vcera byl snizen rating Italie o 3 stupne, vyhled negativni a tim vystrelily uroky dluhopisu na rekordni vyse. Pak ty moderni vlaky odstavi a nebou s nimi stejne jezdit. Tak budte trochu objektivni.
Objektivní buďte vy. Není žádný důvod moderní vlaky odstavovat, protože vydělávají. Odstavením by se jen zastavilo postupné splácení investice do těch vlaků i do infrastruktury.
nebo už se nevrátí
myslíš že by ho bombardírovali?
Nebude to trochu taky tím, že na stejné nebo obdobné trati má začít jezdit i konkurence Českých drah? Navíc si pamatuji, že rychlíky, IC, EC jedoucí právě od Žiliny měly nejen zpoždění, ale vagóny byly díky cestujícím v docela špatném stavu. Je mi jasné, že pendolinem nebude jezdit kdekdo, ale opravdu jsem zvědavá, jak to dopadne.....
Konkurence na té trati měla jezdit už před několika lety.
Nuž, v úseku Žilina-Kysucké Nové Mesto-Krásno nad Kysucou trať už zrekonštruovaná je. teraz sa hľadá vhodná varianta pre úsek Krásno n./K-Čadca. Či sa pôjde po starej trase plnej zákrut, alebo sa za Krásnom postaví tunel, ktorý vyústi až púred zastávkou Čadca-mesto a potom smerom na stanicu Čadca.ˇUsek Čadca-št.hr.už zrekonštruovaný je . Druhou vecou bude, čo vymyslia na ministerstve v Bratislave, kde chcú pomstu za to, že sa im neopodarilo zrušiť lokálky Čadca-Makov a Čadca-Skalité/*Serafínov-Zwardoń/PL(sú veľmi využívané a preto argument o nevy&užití neprešiel+ boli petície)-a ich odpoveďou bolo, že asi zrušia zastavovanie rýchlikov,EX,IC,EC v celo úseku ZA-CA.
spíš naučte Slováky a Maďary aby vlaky EC jezdily od Slovenska bez spoždění, protože je úplně normální, když vlak jedoucí ze Slovenska má 30-40 min spoždění a zajímavé je ze EC, které jedou z Rakouska mají max. 5 min.
to bude tím, že se na Slovensku stavěl koridor, proto vlaky od Žiliny měly ta spoždění
V Mostech se bude tunel stavět ještě asi i příští rok, zdržení kvůli propadu zeminy, pokud tu chtějí nasadit pendolino, tak za Jablunkovem nepojede rychleji než 120 km/h a na Slovensku po staré železnici ještě pomaleji do 80 až 100 km/h. Průměrná rychlost na úseku Jablunkov - Žilina určitě nebude přes 70 km/h. Nicméně je to aspoň něco, když už se nezvýší rychlost, tak aspoň kultura cestování na této trase. Zatímto v Itálii nasazují nové vozy AGV pro dosažení max. rychlosti 350 km/h, ve Španělsku Talgo vyrobil vůz pro max. rychlost 400 km/h, tak v ČR jezdíme dodnes max. 160 km/h a to ještě jenom někde a uvažujeme pouze o zvýšení na 200 km/h a to už bude jenom asi na pár kilometrech. Ale chlubit se budeme asi ještě stejně tak dlouho, jak se tu pořád vychvalují průměrná pendolína.
mít 6 tříd.