Diskuze
Lokálky čekají největší škrty v historii. Příliš prodělávají
Děkujeme za pochopení.
The_Real_Koudelka
Trochu jiný pohled ...
Když se tu operuje vytížením lokálek, co takhle vytížení aut? Každý den vidím 90% aut, v němž si pr.el veze jeden člověk.
ladamm
to je dobře
lidi maj jezdit autama ... sem říkal už dávno, .... a taky by bylo dobré co nejdřív ten holport prodat někomu kdo to umí dělat, z vlastní zkušenosti doporučuji němce, rakušáky, ale světe div se také maďary.
řehoř z řep
Re: to je dobře
Lidi mají jezdit auty? To myslíte vážně, nebo to je nepovedený pokus o vtip? Znáte třeba Prahu? Jezdí tu auty do práce každý den zhruba 30-40% lidí. A na silnicích je pěkně zacpáno. Jak by to vypadalo, kdyby tak jezdili všichni, to je nepředstavitelné. Nebo kde by ta další auta parkovala. Zkuste zapojit hlavu.
unioned
Zrušme co se dá
A bude klid. Necháme jenom hlavní tahy na koridorech a zbytek? Ten je stejně prodělečný a tak se ušetří ještě více! Pane Bárto, Vám asi nic neříká základní dopravní obslužnost obyvatelstva, že? A navíc, ta cyklostezka se vybuduje sama a za 0 Kč! Výborně. Vy jste ale lišák, to máte propočítané do posledního halíře, koumáku
handball_08
Využít pro volný čas
Nejlepší by bylo lokálky využít pro volný čas.
Budovy se dají částečně zrekonstruovat na byty.
Koleje se dají využít např. pro drezíny a čekat, až se v mikroregionu zase objeví investror, který by koleje využil k nákladní dopravě.
Již se zrušila naše lokálka z Nezamyslic do Morkovic, a tak bych nechtěl aby byli smutní další lidé, jako jsem byl já v roce 2004, když se tak stalo.
Hodně štěstí!
Typický český hovňousek
Zavádějící článek
Článek informuje o tématu jako o hotové věci, přitom jde o velmi předběžný návrh.
janejo
Kdyby aspoň ty autobusy
Koleje u nás nejsou. A autobus o víkendu nejedezdí, akorát jeden do nemocnice v nedělu. Pak ať se nikdo nediví, že tady mají všichni auta a ve městě není kde zaparkovat
Hupi
Náklady?
Jednak by mě zajímalo, co se konkrétně skrýva pod tak nesmyslně vysokými náklady na údržbu od SŽDC. Jako že dvakrát do roka zlikvidují postřikem plevel?!
Fyzické rušení je nesmysl. Vybudování cyklostezky taky něco stojí a za ty peníze na stavbu by jsme tam ty vlaky mohli provozovat (i prázdné) klidně dalších 20 let.
A fascinuje me rušení tratí, kde funguje i nákladní doprava! Aha, tak takhle chtějí dostat kamióny ze silnic ...
R.Jan.
Re: Náklady?
Podle mě většina těch tratí bude jako cyklostezka nepoužitelná. Kde jezdí cyklisti na kole, tam jezdí i vlakem.
petr88
Podívejte se
někdy do jízdních řádů ČSAD. V sobotu a v neděli se nikam nedostanete. Na vesnicích kde není vlakové spojení, chcíp pes. A proč nejezdí? Stálo by to moc peněz. Takže zrušme i vlaky. A vzkaz pro vesničany? Polibte nám Pr..l. Hlavně , že ušetříme.
[eT]
Re: Podívejte se
Vesničanům postaví cyklostezky. Nedočetl jste k poslední větě?
dalnice
konečně
Lokálka je sice romantická, pro přesun party turistů ideální. Jenže, samozřejmě ne úplně všude, děsně prodělečná. Níže někdo pořád píše, že autobusy se musí opravovat, garážovat apod. Jenže tyhle staré motoráky spíš stojí v depu, než jezdí. Týdně je na každém voze závada, kvůli které se volá náhradní vůz. Vím to, pracuji u nádraží. A koupit nový vlak nebo autobus, co vyjde levněji. Regionovu, která nevyjede do kopce ? A kdo má pořád platit ty vyhýbkáře, průvodčí, výpravčí, údržbáře trati, pokladní, uklízečky na malých stanicích ? Těch pár lidí ve vláčku, z nichž třetina platí poloviční, třetina jsou důchodci a třetina má další slevy.... Autobus potřebuje jen řidiče, platit mýto na údržbu silnic a občas servis.
109e
Re: konečně
O které lokálce píšeš? Jako kdybych napsal nemocnice, továrny, knihovny ... prodělávají. Nejprve je třeba udělat nějaký rozbor týkající se ekonoiky, ekologie, bezpečnosti...
Staré dopravní prostředdky jsou všude poruchové. Vlaky, autobusy, lodě....
Kde jsi na lokálkách viděl vyhýbkáře, průvodčí, výpravčí,pokladní, uklízečky? Zato já vidím každou zimu vyhrnovat pracovníky obce u autobusových zastávek, v létě ty samé lidi sekat. A aby toho nebylo málo, hradit veškeré přístřešky u zastávek.
Který autobus v regionální dopravě platí mýto ? Vlak všude a to se pochopitelně nevidí. Co?
certik_bertik
nechápu
jak mohou pustit ČD dopravu na takové trati Č. Budějovice-Volary, která vede přes Krumlov na Lipno a Šumavu, na té trati může prodělávat leda totální lempl
Darik H
Re: nechápu
Treba je to tak, ze na tuto trat prevadi naklady odjinud. :o)
.... ale psssst ..... verejne tajemstvi!
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!