- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to musi bejt krasna prace. skoda, ze cela evropa a vlastne svet posila vyrobu do ciny a tim se pripravujeme o praci, potazmo o penize a davame vydelat sudruhum.
obr. 15 - ten bordel na pracovisti je neuveritelny a neomluvitelny!
To neni kancelář. Se pojďte podívat k nám a nenaděláme nic když to odpadní dřevo nesmíme spálit ani rozřezat a zpytlovat protože by to byla prej škoda. Lepší to hromadit než to prodat jako palivo - to je logika českýho podnikatele.
To je hezké. Aby mělo pár desítek lidí práci, tak se z našich daní má utratit nějakých 4 až 10 miliard korun za kontroverzní jezy. To se mi vždy líbí, jak při podobných argumentacích se vynechávají čísla, zde je rozpoznat, ze to asi není nic moc ziskového.
Přesně. Navíc je potřeba opravdu se dohodnout s Němci, a ti o tom nechtějí slyšet.
Jen aby neuvízla hned po spuštění na mělčině
No vzhledem k tomu, že nová loď vypadá jak zvenčí, tak zevnitř jako po desetiletém provozu, měl bych o nové zakázky celkem obavy :)
Jedno foto z výstavby nejmodernější letadlové lodě světa G. R. Ford:
http://localtvwtkr.files.wordpress.com/2013/04/grf1.jpg
Podle vaší logiky by jim taky další letadlovku už neměli svěřit.
Stavět ve vnitrozemské zemi lodě pro námořní plavbu (byť při pobřeží) mi připadá stejně racionální jako začít v Maroku pěstovat cukrovou řepu... ano, nějak to vždycky půjde, ale logiku to nemá, asi jedinou přidanou hodnotoou pro zadavatele zakázky jsou ti Ukrajinci, kteří jsou levnější než Číňani ale v nizozemské loděnici s nizozemskými předpisyby asi pracovat legálně nemohli.
Zrovna u Ukrajinců je divné, proč tedy nemakají někde v Oděse. Co přesně může nabídnout česká loděnice?
Možná by stálo za to, místo neustálého naříkání nad tím, že není "dokončená" splavnost řek, si připustit, že loďařina stejně jako lodní doprava je pro malej stát, který navíc má na svém území rozvodí do tří stran, a tudíž i pouze horní toky řek, prostě nesmysl. Btw. určitě neřešíme zaměstnanost ukrajinských dělníků ...
Dva roky práce.
Tam kde jde o přežití se staví jinak.
Lodě Liberty: výtlak 7700 t , délka 139 m.
Kýl lodi SS Robert E. Peary byl položen 8.listopadu 1942 v 12:01, 250 000 částí lodi vážících kolem 6350 tun bylo sestaveno během čtyř dnů patnácti hodin a dvacíti devíti minut. 12.prosince 1942 byla loď spuštěna na vodu a 22.prosince 1942 nastoupila svoji první plavbu
Jistě, sériová výroba z prefabrikovaných dílů je o "trochu" rychlejší než výroba na zakázku ... Krom toho si zkuste zjistit, jak dlouho trvala výroba prvních kusů. Samozřejmě, válka na to měla vliv a veškerá výroba byla rychlejší, ale Váš příspěvek je vytržený z kontextu. Možná byste se mohl živit jako redaktor idnesu
Ale že má výtlak 4500 tun, to aby si člověk vygoogloval sám.