Diskuze

OBRAZEM: V Děčíně dokončují největší loď, jaká u nás byla kdy vyrobena

Pokud vše půjde podle plánu, sjede 11. prosince v děčínských loděnicích na vodu největší loď, jaká kdy byla v Česku vyrobena. Stavba námořního plavidla na suchý náklad zdejší loďaře živila poslední dva roky. Otázka je, jestli do Děčína připlují nové zakázky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

L44u52k72á95š 38H14á44b21a

13. 12. 2013 8:46

to musi bejt krasna prace. skoda, ze cela evropa a vlastne svet posila vyrobu do ciny a tim se pripravujeme o praci, potazmo o penize a davame vydelat sudruhum.

0 0
možnosti
MT

obr. 15 - ten bordel na pracovisti je neuveritelny a neomluvitelny!

1 2
možnosti
OM

To neni kancelář. ;-)  Se pojďte podívat k nám a nenaděláme nic když to odpadní dřevo nesmíme spálit ani rozřezat a zpytlovat protože by to byla prej škoda. Lepší to hromadit než to prodat jako palivo - to je logika českýho podnikatele. ;-D

0 0
možnosti
Foto

A27l49e79s 12M32u87l22l68e40r

10. 12. 2013 15:01

To je hezké. Aby mělo pár desítek lidí práci, tak se z našich daní má utratit nějakých 4 až 10 miliard korun za kontroverzní jezy. To se mi vždy líbí, jak při podobných argumentacích se vynechávají čísla, zde je rozpoznat, ze to asi není nic moc ziskového.

7 3
možnosti
JB

Přesně. Navíc je potřeba opravdu se dohodnout s Němci, a ti o tom nechtějí slyšet.

0 1
možnosti
DP

Jen aby neuvízla hned po spuštění na mělčině R^

0 0
možnosti
JZ

J32a62n 24Z17a82j79i11c

10. 12. 2013 12:47

No vzhledem k tomu, že nová loď vypadá jak zvenčí, tak zevnitř jako po desetiletém provozu, měl bych o nové zakázky celkem obavy :)

0 9
možnosti
MP

Jedno foto z výstavby nejmodernější letadlové lodě světa G. R. Ford:

http://localtvwtkr.files.wordpress.com/2013/04/grf1.jpg

Podle vaší logiky by jim taky další letadlovku už neměli svěřit.

8 0
možnosti
KS

Stavět ve vnitrozemské zemi lodě pro námořní plavbu (byť při pobřeží) mi připadá stejně racionální jako začít v Maroku pěstovat cukrovou řepu... ano, nějak to vždycky půjde, ale logiku to nemá, asi jedinou přidanou hodnotoou pro zadavatele zakázky jsou ti Ukrajinci, kteří jsou levnější než Číňani ale v nizozemské loděnici s nizozemskými předpisyby asi pracovat legálně nemohli.

9 4
možnosti
ŘV

Zrovna u Ukrajinců je divné, proč tedy nemakají někde v Oděse. Co přesně může nabídnout česká loděnice?

0 0
možnosti
KF

K71a89r51e42l 26F56a16j53t

10. 12. 2013 12:30

Možná by stálo za to, místo neustálého naříkání nad tím, že není "dokončená" splavnost řek, si připustit, že loďařina stejně jako lodní doprava je pro malej stát, který navíc má na svém území rozvodí do tří stran, a tudíž i pouze horní toky řek, prostě nesmysl. Btw. určitě neřešíme zaměstnanost ukrajinských dělníků ...

13 4
možnosti
JH

J89a35n 72H51e50j37d30a

10. 12. 2013 12:21

Dva roky práce.:-) 

Tam kde jde o přežití se staví jinak.

Lodě Liberty: výtlak 7700 t , délka 139 m.

Kýl lodi SS Robert E. Peary byl položen 8.listopadu 1942 v 12:01, 250 000 částí lodi vážících kolem 6350 tun bylo sestaveno během čtyř dnů patnácti hodin a dvacíti devíti minut. 12.prosince 1942 byla loď spuštěna na vodu a 22.prosince 1942 nastoupila svoji první plavbu

3 1
možnosti
DS

Jistě, sériová výroba z prefabrikovaných dílů je o "trochu" rychlejší než výroba na zakázku ... Krom toho si zkuste zjistit, jak dlouho trvala výroba prvních kusů. Samozřejmě, válka na to měla vliv a veškerá výroba byla rychlejší, ale Váš příspěvek je vytržený z kontextu. Možná byste se mohl živit jako redaktor idnesu :-)

7 0
možnosti
DK

Ale že má výtlak 4500 tun, to aby si člověk vygoogloval sám.

0 0
možnosti
PT

P69e92t57r 51T34o16p26i89č

10. 12. 2013 12:34

Máte pravdu, doplnil jsem.

0 0
možnosti