- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyz CSA nemuze litat NY-PH, tak ani to ze ma vetsinou hezke letusky me nerozbreci, jsem nastvanej na kazdyho, co ma co spolecnyho s CSA, (I na Vaclava Havla, ze jim posmrtne dovolil letiste nazvat VH)
respektuji pravo na stavku. uvidime co to prinese
Tohle moc nechápu. Firma je v krizi, musí snižovat náklady a zaměstnanci stávkují. Mají teplé místečko, nadprůměrný plat (na ČR), možnost cestovat, určitě hromady výhod v rámci Star alliance apod.
Pokud jim to nestačí, mají odejít ke konkurenci. To, že na to nestačí je jejich problém.
Ale stávkovat, připravovat firmu o klienty tím, že ohrozí lety? To je absolutní nesmysl. Akorát o svých slušných 32 tisíc přijdou o pár měsíců dřív, když popoženou firmu ke krachu.
Souhlasím, že stávka je nesmysl.
Na druhou stranu, ta práce letušky není tak příjemná, jak jí kreslíte. Neustále cestování není zrovna dovolená, odloučení od rodiny, změny časových pásem (což není problém ČSA), spaní po hotelech, ... .
CSA pro kvalitu palubniho personalu cca 5 let ignoruji, po BA je povazuji za nejhorsi aerolinky co letaji z Prahy (vyjma lowcost, ty nepouzivam).
Co si tyto přeplacené servírky pořád myslí?? Na pozici každé z nich je zástup dalších tak ať jdou ...
Osobně si myslím že na to jaké linky létají (pouze Evropa) to zase není tak málo a měli by si rychle uvědomit jaká je jejich cena na trhu !!! Stačí se podívat na to kolik těch našich ČSA super star zkoušelo jiné aerolinky a bohužel neprošlo !!!
Tak ČSA má i přímou linku do Soulu, tam už je trochu delší let.
Není co řešit.Stát vlasní pouze 19 % akcii, asi pláčou na špatném místě.
Pokud nebude ostatní personál stávkovat, tak to můžou vzít za letušky a letušáky třeba mechanici.
No, aby to nedopadlo tak, že si ČSA najme brigádnice a po zaškolení jich tam bude za 30.000 dělat rádo nepočítaně.
Celé ČSA je strašné, na začátku roku prodali letadla a teď nemají s čím létat, místo toho aby jako všechny ostatní společnosti nakoupili Embraery na krátší tratě které ČSA obsluhuje tak používá staré vrtulové ATR a teď je nasazuje i na delší trasy, např do Paříže, z toho důvodu s nimi už nikdo znovu nepoletí, zatímco Emraery jsou proudová letadla, pohodlná, rychlá a jsou mnohem ekonomičtější, takže by třeba ČSA mohli mít levnější letenky a pak by měli třeba plná letadla a nemuseli by škrtat.
CSA nema penize na nic. Proto rozprodava majetek, natoz aby kupovala letadla. Aeirolinky v kdejakym zapadakove maji vice letadel a pritom Praha je dobra destinace...Takze spis to smeruje k zavreni kramu a premalovani na travel service...