- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A tak ... vzhledem k tomu, že uvedený dopravce koná v symbióze s tržní ekonomikou (např. ceny jízdenek alá letecký tarif apod.), dalo se to očekávat ... Jen proboha někdo opravte to "Staré Město na Moravě" - taková stanice rozhodně neexistuje :-)
Já tipuju, že se prvni položí Jančura.
Ten Jančura vykládal, že má peněz dost.
Na koronaviru proděláme všichni a není možné, aby hned všichni podnikatelé chtěli po státu kompenzace.
Asi bude lepší když stát ty společnosti zachrání i na úkor obřího deficitu, např. bezúročnou půjčkou s odloženou splatností, než je nechat zkrachovat. Ty firmy budou potřeba jak sůl, až se to přežene.
Se zrušením prodeje jízdenek ve vlaku bude asi problém např. ve Zlínském kraji. Tam v rámci cestování po území kraje jízdenky přes eshop ČD nejdou koupit a tam, kde není pokladna na zastávce, je nákup jízdenky u průvodčího prakticky jedinou možností. Škoda,že bohužel zatím nedotáhli do konce krajský eshop na prodej jízdenek.
> je nákup jízdenky u průvodčího prakticky jedinou možností
Odkdy se tam nejezdí na krajský tarif (čili jízdenky IDS, které si můžete koupit kdykoliv)??
To je důvod proč provoz na dráze má zajišťovat pouze České dráhy. Společnost vlastněná státem.
Soukromníkům jde pouze o zisk, což je správné, ale nejde jim přikázat aby jezdili.
Přikázat jim samozřejmě v současném právním režimu lze , ale není k tomu důvod.