- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
se bude muset přistavět minimálně ještě jedna kolej aby se tam všichni soukromníci kteří hodlají provozovat tuto patrně tak lukrativní trať vešli.Ostatní nelukrativní tratě necháme ČD a musíme je dotovat z daní nás všech.Holt ten trh to je něco..
Soukromnici jezdi za stejnych podminek jako maji CD i na regionalnich tratich... Leo Ex ma zajem i o jine trate v CR, jmenovite Praha-CB, Ostrava-Viden, ... atd...
Proc si proste nezjistite nejdriv informace nez sem neco napisete, ... mmch. kazdy soukromnik bude chtit zacit konkurovat tam, kde je to nejvyhodnejsi, ...
Tak nevím, píší tyhle zprávy novináři nebo neumím česky já?
Tak buďto je něco funkční a nebo to funkční není.
Jaké "velmi"?!
Tohle na idnes nema smysl resit...
ale bohužel menší. Každopádně držím palce ať to klapne.
Az na ty dve premiove tridy to vypada jako S linky, co jezdi od nas z mesta do okoli. S tim chteji jet do Ostravy? Preji vsem cestujicim v economy class pevna a zdrava zada, utle boky, kratke nohy a hlavne zadna zavazadla!
že někdo províří zatuchlé vody rybníčka Českých drah, tak akorát mrmláte. Nikdo vás nenutí, abyste s tím jezdil, trubkové.
Včera jsem jel prvně vlakem Regio Jet a musím říct, že ČD se má hodně co učit, kam se hrabe jejich Pendolino, jak pohodlím, tak co se týče služeb o ceně nemluvě. Myslím si že jakákoliv konkurence je jen ku prospěchu nás cestujících a tenhle Leo Expres mi tou economy třídou příjde naprosto srovnatelný právě s Pendolinem ale ještě si počkám na ceník jízdného a pár měsíců na svezení!!!
Možná že ty vlaky jsou standart v zemích na západ a tady si lidi zvykli jezdít v 30 roků starých vagonech Plati to Novotný a ne vy a myslím že bude tižší a nebude furt někde vrzát myslím že konkurence je potřeba
Uvnitř to vypadá jako v tramvají... V třídě ekonomi si nedokážu představit cestovat déle jak půl hodiny... No hodně štěstí,
no musim rict, ze sedacky v economy me taky prekvapily, jsem zvedavej...
Přesně to mě taky napadlo
Ukažte mi jinej druh podnikání, kde by se všichni producenti vrhli na jediné místo podnikání a lukrativně tam vydělávali , zatímco o všechna ostatní místa se statisíci potřebných klientů by nebyl vůbec zájem a stát by je musel dotovat..To naprosto popírá ekonomické zákony
To je zajímavá myšlenka.
Buď mi na ní něco nechápu, nebo naopak vy nechápete, v čem se trať Praha-Ostrava liší od ostatních.