- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zbývá pár hodin, co bude ještě fungovat diskuse v současné podobě. Rád jsem sem chodil, přestože se desítky let motám kolem kolejí, nejsem ani v tomto oboru mistr světa. A tak jsem vděčný i tvrdě diskutujícím oponentům za řadu nových informací, které mne donutily změnit na něco názor. Dík a na shledanou snad jinde. Do večera asi vydržím.
Železnice zdaleka neřekla poslední slovo, v mnohých ohledech ji čeká naopak vzestup. Jen si musí pár let počkat na jinou dopravní politiku a do jisté míry na změnu přístupu lidí.
Idnes se svým hloupým tahem zařízne a nic jiného si ostatně ani nezaslouží. Osud portálu mne od zítřka nezajímá, stejně tak mne nezajímá osud reklamní agentury pana Sůry. Chtěli to tak oni!
cd jsou fakt hodny ze prenechali tento prvni dobry slot konkurenci
vsichni co potrebuji rano na moravu se vyprdnou na cd dobra planovani
To jim nemůže vyjít. Jedinou soupravu a obraty Praha-Ostrava po 4 hodinách bez zálohy! Stačí jeden sebevrah, střet na PZS i jiného vlaku, spadlá trolej a má posunutý jízdní řád celej den!
oni prece od zacatku deklaruji ze chteji spolupracovat, takze jenom zavolaj na GR a prijede pro ne Zalud osobne na nove 109e jestli si teda koupili i adapter na sroubovku.
v 70-tých letech jsem jezdil 6 let vlakem od Chebu do Ostravy do školy, než vlézt do vlaku bez kupé, tak jsem si raději počkal na další, závěr? Tyhle vlaky tedy ne, nikdy.
no tak drsne to teda nemam abych cekal na kupe
ale je pravda ze i kdyz jsou velkoprostory uprostred vlaku tak jsou nejvic volny
Najdou se hlupáci, kteří z toho budou mít radost. Radost, která naštěstí nebude trvat dlouho.
To je datum, tak to vypadá, když komunističtí synci rozjíždějí podnikání! Už chybí jen ta rudá hvězda na lokomotivě a srp a kladivo ve strojovně!
Tak prostě na Ostravu a Ústí nad Labem vede železnice, na Brno vede dálnice, na Plzeň dálnice(a možná i rozestavěná železnice).
Lidi bydlící ve městech dál od cesty(České Budějovice, Liberec) mají smůlu.
D LB vede dalnice, tedy rychlstka. Problem vidim ve smeru CB a KV.
i kdyby byl o polovinu levnejsi nez Jancura,me prachy nikdy neuvidi.Nesnasim typy,co si karieru vybuduji na zadech sveho fotra...
Tak to bylo v minulosti vždy. Po generace. Nic zlého na tom není.
Proč mazánek? Je něco divného na tom, když syn navazuje na podnikání otce? Baťa je taky mazánek?
Jinak-mnohem více si vážím člověka, který jde cestou spolupráce, než uplakánka Jančury!