- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je zvláštní, že všechny státní organizace za šetřením vidí jen odsun investic. Žádné úspory v provozních nákladech, snížení počtu zaměstnanců apod...
Dobrý nápad - jak hodláte snižovat stav zaměstnanců, pokud v důsledku předchozího snižování je na pracovišti jeden zaměstnanec. S nárokem na minimálně měsíc dovolené, riziko nemoc. Pokud není patologicky posedlý nenahraditelností, tak si nebere práci domů, nedělá - až na výjimku přesčas, ale hned si vybere NV ... že jeho práce stojí a termíny berou za své ... to není jeho problém ... počítač za něj práci neudělá.
SŽ samozřejmě může ušetřit desítky / stovky milionů - na údržbě. Údržba neprotestuje, nestávkuje ...
Výsledkem úsporu bude zhoršení technického stavu tratí > z toho poplynou pomalé jízdy > zpoždění vlaků > ujeté přípoje ...
Vzniká riziko nehod ... Toužíte jako cestující navrhující úspory o podobný stav
České Budějovice se píší s velkým Č...
Tak nevím, přes messenger jsem poslal dotaz ministrovi dopravy, zda je pravda, že trať na letiště VH se opět posouvá, a jeho odpověď: "Naopak, začínáme letos se stavbou!" Nevím teď čemu věřit
Třeba má už jeho mluvčí odpovědi připravené dopředu až do roku 2024, a jen se přehmátl. Fialův úkol přece zní šetřit se bude všude, a Stanjura ho splní, ať to stojí co to stojí
Tak nevím, přes messenger jsem poslal dotaz, zda je pravda, že trať na letiště VH se opět posouvá, a jeho odpověď: "Naopak, začínáme letos se stavbou!" Nevím teď čemu věřit
taxikářsko letištní lobby opět zvítězila. kdo tyje z neexistence normálního spojení na letiště? taxi služba a letiště, které si nechá za právo provozovat taxi z letiště parádně zaplatit (cca 1 mld ročně)
Metro Veleslavín, 119 každou minutu, tedy skoro, BUS z Hlaváku za 2 eura.... co plácáte?
A tak nejlepší zprávy přicházejí v Austrálii kde každý pracující který se vyhnul covidu dostane 2x400$ na svoji útratu.
Protože australani vědí že peníze dělají peníze.
Tak lidi půjdou na večeři nebo si koupí po čem toužili. Což povede k většímu výběru daní a ke spotřebě.
Na letiště budeme jezdit klidně i na trakaři. Šetřit je nutné, ať to stojí, co to stojí!
Hlavně škrtat investice, ale létat pro noty speciálem do Bruselu (Vystrčil, Pekarová), když letenky jsou od 4.000,-Kč a let tvá hodinu a půl.
Když se naposledy šetřilo, začaly padat mosty...
Stan+Jura hleda a hleda... To by v tom byl cert, aby tech 80 nenasel. Z Ruzyne jsem letel v posledni dobe pouze jednou a ta lekce mi stacila, protoze cestovat z Hl.nadrazi busem nebo taxi po prazskych ulicich me tedy moc nenadchlo. Pak jsem jiz vyuzival radsi pres Hbf Wien letiste Schwechat a to bylo jine kafe!
Vidím to naprostu jasně. Vládní úkol - 80 miliard se musí ušetřit stůj co stůj, i kdyby se to mělo rozpadnout všechno