- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No já si myslím, že by bylo hlavně potřeba začít rychleji stavět ty dálnice. Tím, že se například na státní silnici 38 zavede mýto, tak se provoz kamiónů nesníží a její kapacita bude stejná, jako před zavedením mýta. Zrovna tato silnice se už dávno měla přestavět na dálnici. Výrazně by to ulevilo z hlediska kamiónů D1 a Praze.
Tak on by odkup Kapsche byl vyhodny pro obe strany.
Kapsch by mel jistotu, ze z toho byznysu jeste neco dostane, nez aby se uchazel ve vyberku o dalsi zakazku, kterou by dost mozna nedostal.
Pro stat by to bylo taky vyhodne, protoze muze na Kapsch zatlacit, aby mu to prodal levneji, nez kolik by zaplatil stat vyhledove za 5-7 let na verejne zakazce - pokud to Kapsch neudela, probehne VZ.
Jak toho Burese nemam rad, tak tohle je jedna z veci, ktere on umi z byznysu dokonale.
Jak Krnáčovou nemám rád, tak v kauze Opencard byl nejspíš radikální řez rozumný. A u mýtného sytému je nejspíš nejrozumnější řešení něco podobného. Výběrové řízení je očividně výrazně nad síly našeho ministerstva dopravy.
a co tak u nás zavést systém eurovignette ? jednoduché řešení, nemusíte hlídat kilometry a trasy, nikdo si nebude zkracovat cestu přes naše zničené okresky, jednoduchý výběr. Co víc si přát? ... ale ne, budeme budovat drahé systémy, brány apod. a vyhánět kamiony na okresky apod. .. asi protože na tom systému by bylo obtížné si něco odklonit pro zainteresované
Tak tohle je nad síly Toka. Jakou cenu má Kapsch bez smlouvy s ČR?
cenu má.
Pak by se mohlo výběrko zrušit, stát by koupil českou pobočku a provozoval by výběr mýtného sám přes Kapsch s.p.
Zavedení satelitního systému a zpoplatnění kamionů na všech silnicích je nejefektivnější řešení. A systém bude provozovat česká firma s účastí státu a ne rakouská firma a korupční mafie.
Který hňup přišel na jedničky,kterými bych mohl objíždět dálnici?Č.Budějovice a okolí jsou vzdáleny D1 přes 100 km,okolí Svitav o trochu méně
Vždyt to vůbec neodpovídá zadání.Kdyby alespon změnili odůvodnění ,ale to se jim nechce
No je třeba máknout a začít pracovat třeba i v neděli, jako když se to podepisalo Kapschi.
Tohle neřeší situace kdy si stovky kamionů zkracuji úseky mezi dálnicemi po silnicích druhých a třetích tříd. tohle nejen další příjem státu.
tohle by vyřešil systém eurovignette - viněta kterou koupíte za 20 vteřin online a musí být zaplacené už před vjezdem do státu ... ideální a jednoduché .. ale nedá se na tom pořádně napakovat no, tak nás budou přesvědčovat, že technicky složité systémy jsou lepší .. to že se po letech ukáže že to nebyla pravda už nic nezmění