Diskuze

Odkup českého Kapsche je opět ve hře. Nabízí se tři varianty řešení

Spory o rozšíření kamionového mýta na silnice první třídy vracejí do hry plán na prodej tuzemské pobočky společnosti Kapsch českému státu. Nápad na odprodej části firmy, zabývající se účtováním poplatků za průjezd po českých dálnicích, se objevil na konci předloňského roku. Ministerstvo dopravy jej tehdy odmítlo, protože nabídka nebyla dostatečně konkrétní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No já si myslím, že by bylo hlavně potřeba začít rychleji stavět ty dálnice. Tím, že se například na státní silnici 38 zavede mýto, tak se provoz kamiónů nesníží a její kapacita bude stejná, jako před zavedením mýta. Zrovna tato silnice se už dávno měla přestavět na dálnici. Výrazně by to ulevilo z hlediska kamiónů D1 a Praze.

1 0
možnosti

Tak on by odkup Kapsche byl vyhodny pro obe strany.

Kapsch by mel jistotu, ze z toho byznysu jeste neco dostane, nez aby se uchazel ve vyberku o dalsi zakazku, kterou by dost mozna nedostal.

Pro stat by to bylo taky vyhodne, protoze muze na Kapsch zatlacit, aby mu to prodal levneji, nez kolik by zaplatil stat vyhledove za 5-7 let na verejne zakazce - pokud to Kapsch neudela, probehne VZ.

Jak toho Burese nemam rad, tak tohle je jedna z veci, ktere on umi z byznysu dokonale.

0 0
možnosti

Jak Krnáčovou nemám rád, tak v kauze Opencard byl nejspíš radikální řez rozumný. A u mýtného sytému je nejspíš nejrozumnější řešení něco podobného. Výběrové řízení je očividně výrazně nad síly našeho ministerstva dopravy.

2 0
možnosti

a co tak u nás zavést systém eurovignette ? jednoduché řešení, nemusíte hlídat kilometry a trasy, nikdo si nebude zkracovat cestu přes naše zničené okresky, jednoduchý výběr. Co víc si přát? ... ale ne, budeme budovat drahé systémy, brány apod. a vyhánět kamiony na okresky apod. .. asi protože na tom systému by bylo obtížné si něco odklonit pro zainteresované [>-];-O

6 0
možnosti

P26e67t94r 70T81y88č27k57a

30. 1. 2018 9:23

Přesně. A můžeš to koupit z mobilu.

0 0
možnosti

už je to připravený ? ;-D

1 0
možnosti

P90e37t20r 10T56y71č18k82a

30. 1. 2018 7:53

Tak tohle je nad síly Toka. Jakou cenu má Kapsch bez smlouvy s ČR?

8 0
možnosti

cenu má.

Pak by se mohlo výběrko zrušit, stát by koupil českou pobočku a provozoval by výběr mýtného sám přes Kapsch s.p.

0 0
možnosti
Foto

Zavedení satelitního systému a zpoplatnění kamionů na všech silnicích je nejefektivnější řešení. A systém bude provozovat česká firma s účastí státu a ne rakouská firma a korupční mafie.

12 0
možnosti

P15e66t48r 98T72y15č44k10a

30. 1. 2018 7:54

Nejspíš nějaká firma z holdingu co?

0 0
možnosti

Který hňup přišel na jedničky,kterými bych mohl objíždět dálnici?Č.Budějovice a okolí jsou vzdáleny D1 přes 100 km,okolí Svitav o trochu méně

Vždyt to vůbec neodpovídá zadání.Kdyby alespon změnili odůvodnění ,ale to se jim nechce

3 0
možnosti

No je třeba máknout a začít pracovat třeba i v neděli, jako když se to podepisalo Kapschi.

16 0
možnosti

Tohle neřeší situace kdy si stovky kamionů zkracuji úseky mezi dálnicemi po silnicích druhých a třetích tříd.Rv tohle nejen další příjem státu.

4 0
možnosti

tohle by vyřešil systém eurovignette - viněta kterou koupíte za 20 vteřin online a musí být zaplacené už před vjezdem do státu ... ideální a jednoduché .. ale nedá se na tom pořádně napakovat no, tak nás budou přesvědčovat, že technicky složité systémy jsou lepší .. to že se po letech ukáže že to nebyla pravda už nic nezmění

2 1
možnosti