- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prosím vás. Kolik sedících cestujících se vejde do InterPanteru a kolik do rychlíku na trase Pha-ČT-Brno?
Zrovna tím jedu. Fajn vlak, ale lidi i stojí a nechtějí procházet 1. Třídu. Její umístění je opravdu divné. V cyklosezone to tu bude namačkané
Nevim ... obcas tam tudy jezdim a Honeckerovy pomsty jsem si nikdy nevsiml na rychliku .... Honeckerova pomsta jsou vozy rady Bdmtee .... a ty jezdi vetsinou na osobnich a max spesnych vlacich ale ne na rychliku
Když jedu z Brna do Olomouce tak jedu přes Vyškov.
tyto rychlíkové vozy jsou velmi staré a v nedobrém stavu.
Celá trať z roku 1866 se sice rekonstruuje, ale patří mezi nejhorší v zemi a to jak koleje tak i vagony.
Trať je z roku 1869. Jsou i starší a lepší. Olomouc - Praha 1845. Brno - Břeclav 1839.
Ono záleží na terénu.
Byla. Má sedačky modré:
http://www.skoda.cz/cs/produkty/elektricke-jednotky/elektricka-jednotka-interpanter/
Konečně na lince z Brna na jih budou jezdit nízkopodlažní jednotky. Jen aby bylo dost místa na kola. V létě je tato linka totiž silně využívána cyklisty.
Předpokládám, že autor pod značkou "js" je Jan Sůra. Kdyby nebyl, tak se mu omlouvám. Ale popisky u fotografií jsou zoufale matoucí. Snad jen ke dvěma fotografiím by mohly tyto informace příslušet. Autor by si měl propříště nechat tyto texty napsat odborníkem nebo se jim pro jistotu vyhnout.
Třeba foto 11, interiér první třídy vypadá jako nástupiště s vlakem.
A co ty inzerované automaty na občerstvení? Už byl vybrán dodavatel?
další blbovlak, místa na kufry či batohy skoro žádné ...
Měli radši vymontovat všechny sedačky, viďte? A na nádraží rozdávat skládací stoličky, aby si případní zájemci o sezení mohli jednu vyzvednout
Že by konečně konec zapařené koženky
Koženka má svoje výhody i nevýhody. Při kombinaci s klimoškou je kvalitní koženka dost dobrý materiál, určitě lepší než hadr. Kvalitní koženkou samozřejmě nemyslím ten žblaf co je v některých starých vlacích.