Diskuze

O víkendu se bude psát historie. Boeing 787 poletí z Londýna do Austrálie

První přímý komerční let mezi Austrálií a Evropou se uskuteční v sobotu na trase Perth - Londýn dlouhé 14 498 kilometrů a potrvá zhruba sedmnáct hodin, v závislosti na síle větru. Ještě v roce 1935 cesta letadlem z Austrálie do Británie zabrala čtyři dny a měla sedm mezipřistání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EJ

Uprostřed moře nyní...díky za odkaz. Nechtělo se mi to lovit a navíc jsem myslela, že startuje zítra ;-)

0 0
možnosti
AB

Nadherne letadlo, apecialne ty konce kridel a motory.

0 0
možnosti
PK

V poho jsem vydržel 12hodin. 17 byl dal taky. Vyplatí se to.

2 0
možnosti
MJ

když se dalo vydržet kdysi v autobuse přes 30 hodin, tak letadlo se také zvládne

1 0
možnosti
MJ

to už mohli rovnou udělat lůžkové letadla jako vlaky :-)

0 0
možnosti
VK

No tak v biznis triede sa bežne spinká v erárnom pyžamku, pekne v oddelenom separé

0 0
možnosti
JF

Tak Perth nebo Melbourne?

2 0
možnosti
MM

z Perthu.

Spojeni Melbourne - Londyn je takova lziva pohadka Qantasu, ktera se snazi zakryt fakt, ze cestujicim zacinajicim zamorsky let z Melbourne odebrali prime spojeni na Londyn ( s mezipristanim v Dubaji).Rv;-€

QF 9 / 10 byvalo az do predvcerejska Melbourne - Dubaj - Londyn a zpet v Qantasu A 380.

Pasazeri z Melbourne od vcerejska musi letet nejdriv 4 hodiny domaci linkou do Perthu, kde je prevezou do mezinarodnich prostoru, odkud nastupuji na Dreamliner a 17 hodinovou cestu do Londyna.

Takze prast jako uhod, porad 2 casti cesty, ale horsi pro pasazery, kteri maji konecnou destinaci v kontinentalni Evrope, ne v Londyne a musi de facto z Londyna letet zpet. Napr: Melbourne - Perth - Londyn - Praha/ nebo Amsterdam/ Frankfurt / Rim atd.

Spojeni do Londyna je ted take ve skutecnosti drazsi v radu nekolika stovek AUD oproti predchozimu klasickemu spojeni pres Dubaj.

S manzelkou se chystame v lete do Evropy a kdyz jsme si to probrali, rozhodli letet s Emirates pres Dubaj do Prahy a po dalsich zastvakach v Evrope na zpatecni ceste letet z Londyna pres Dubaj domu.

Samozrejme, ze pasazeri z Melbourne maji take moznost letet do kontinentalni Evropy s jinymi prepravci - Singapore Airlines, Etihad, Thai, Cathay Pacific, Korean atd, takze Qantasu ubydou pasazeri ve prospech jinych aerolinek.

0 0
možnosti
TR

T31o92m16a25s 13R55o89t82t

23. 3. 2018 19:21

Dneska se z kazde prkotiny dela svetova ba primo historicka udalost... Svet se zblaznil!

0 2
možnosti
PJ

P59e84t71r 58J11a61n36s49a

23. 3. 2018 19:07

Lidi jsou nekonalí živočichové. Primitivů, co se chtějí řezat, bude vždycky mnohem víc než těch co vymýšlejí a realizují pokrok a napřiklad takový úžasny let. Demokracie naraží na sve limity. Nikdy neměla být pro primitivy, kterych je víc než těch rozumných.

0 2
možnosti
JS

když jsem posledně chlastal v Perthu tak sem domu nedošel

1 0
možnosti
TP

Extremne narocne pro cestujici i celou posadku. Pri protivetru se cesta protahne na 19-20 hodin v trubce. Nechtel bych to letet ani nahodou.

1 0
možnosti
JC

Při takto dlouhých letech je používáno více posádek které mají v zadní části letounu odpočinkovou místnost kde se můžou pohodlně vyspat, co se cestujících týče tak dražší třídy jsou už taky na dost pohodlné úrovni aby se to dalo zvládnout. A jestli 17 hodin v jednom letadle nebo 9 hodin v jednom pak 4 hodiny na letišti a dalších 9 v druhém letadle mi ta první varianta přijde pohodlnější. Ale to je pouze můj názor.

2 1
možnosti
Foto

Nechci kazit pisalkovi radost, ale byvala přítelkyně letěla v roce 2001 Lauda Air z Vídně do Sydney direct. Nevím, co to bylo za typ letadla, ale rikala, ze nikdy víc. Dobytcak typu charterovych travelaku, kde bylo snad 90% sedacek economy. Litali v tom zejména studenti.

0 8
možnosti
PP

P76e95t37r 90P62e97t60r

23. 3. 2018 17:54

A jak to souvisí s článkem? Jediná společná informace je ta, že let je přímý ale to je opravdu málo.

1 0
možnosti