- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
do CR to je pro Cechy dobry
mám otevřené zprávy zhruba půl hoďky a začínalo se mně chtít zvracet - po tomhle ale fakt už musím běžet....
30 let? vzdyt je to stejny srot jako co tu jezdi, akorat mozna cistci a udrzovanejsi...
takže by měly ČD vyrazit na nákupy.....
To by asi nebyl dobrý nákup. Železnice v Etiopii je, pokud vím, úzkorozchodná a tamější vagony by se tedy na české koleje moc nehodily
Já jsem si taky na začátku koupil 11 let starou ojetou (3. majitel) Felicii předělanou na LPG za 35 litrů, na rozjezd mi to stačí, vrazil jsem dalších 5 litrů do oprav a úprav, další 4-5 let ještě poslouží a pak může jít klidně do šrotu .... ale nepůjde, bo je to mý první soukromý auto tak až si na sebe a na mladšího bráchu vydělá, tak dostane generálku a bude mi dělat parádu o víkendech
Na ojetinách nevidím nic špatného. Dnešní auta mají dlouhou životnost, a jistě nebyla vyráběna proto, aby šla za tři či šest let do šrotu. Pokud na autě včas měníte opotřebované díly, nebo je dokonce generálkujete, klidně může sloužit v běžném provozu i desítky let. To platí nejen u aut, ale jistě i u raketoplánů, letadel, nebo vagónů.
stížnost u ombudsmana Fejka. Jen mi není jasné, koho vlastně Fejk bude hájit, jestli cestující nebo dráhy.
Dubaji. A vy byste mu tu služební cestu nepřáli.??
...myslim, ze misto golfu v dubaji by koupil tak jeden novy vuz a jeste by pulku musel doplatit...
dva kroky vzad....
a co zkusit od roku 2012 nasadit na regionální tratě dobytčáky?