- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
az bude podobne vozidlo schopna vyrobit Skodovka Pars Nova a bude jim to mozne natlacit bez vyberoveho rizeni.
Kde na to dráhy berou, když jsou již kolik roků ztrátové ? A k tomu ještě chtějí nádražáci všechny výhody zachovat. Tak tomu se říká socialismus se vším všudy, tam to tedy funguje se vším všudy jako za totáče.
Ne, tomu se říká závist se vším všudy. Dráhy jsou ztrátové ve Švýcarsku, Japonsku, Itálii. Všude na světě. A přesto v mnoha zemích benefity existují. To, že se bude investovat do vozidel je naprosto nevyhnutelné, normální. Situace ve vozovém parku až tak růžová není.
hrc DRC......hrc DRC......hrc DRC......hrc DRC......gchchchchchchííííÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ........."děkujeme, že jste pro svou cestu využili moderních vozů z dílen Pars nova. Sice to měly být původně Siemensy, ale my jsme řekli NE! Dostane to ryze česká firma!"
Reigonovy od Pars jsou karikatura moderního vlaku - inovované staré motoráky, ale hlavně, že je to levnější, a hlavně, že někdo dostal úplatečky
Jo, to mně taky vždycky pobaví, když už tam tu fotku mocí mermo cpou, mohla by aspoň zhruba odpovídat? Ačkoliv, mohli tam dát třeba autobus, tohle je ještě úspěch :-)
"Výběrové řízení skončí na konci roku, bude to buď STADLER, nebo SIEMENS. Zatím vám mohu říci jen to, že zadání bylo jesné: nejluxusnější vlak, který kdy jezdil v Evropě, ovšem přizpůsoben na české podmínky. Bude mnohem lepší než pendolino, ale taky mnohem levnější a bude mít především levnější provoz. Pendolino je prima vlak, ale mělo jezdit 230 km/hod v zahraničí, ne průměrných 100 km/hod u nás."
To opravdu chce Škoda nakupovat licence, namísto aby vymysleli a vyrobili něco vlastního? Skříň snad vyrobit umějí, na pohony a vnitřní vybavení je tady dodavatelů taky dost a to nejdůležitější, vlakové zabezpečení, by beztak muselo být dělané na míru!