- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na zvýšení platů poslanců a senátorů se vždy nejdou púeníze.Proč se nenajdou peníze pro řidič, a jiné
Řidiči že maji za svou ODPOVĚDNOU praci nizke platy se vi několik let.Nerozumim ale tomu jak jim muže navyšit platy vlada. Všichni pracuji u soukromych společnosti.Ariva je dokonce dcerou DB.Odbory maji jednat se zaměstnavateli .A vyjednat rozumnou kolektivni smlouvu.Jinak se začinaji chovat tak jako odbory OKD. Že jejich zaměstnavatele si s krajskymi uřady dohodli co nejnižši platbu za provedenou dopravni činnost stat neovlivni.Odborovi bosove jsou placeni z přispěvku zaměstnancu. ŘIDIČUM PŘEJI DOBRE POŘIZENI.
Zajimave je,ze kdyz se ma zvysit mzda ridicum autobusu,tak je problem...Poslanci si ale bez problemu kde hledat penize na zvyseni mzdy /myslim,ze to bylo 7 000 kc / problem nemaji..
To není problém. Problém je jakým způsobem se to děje a z jak se to má financovat.
Za 100 Kč hrubého na hodinu, by mě ráno z postele nedostali ani heverem.
Problém je v tom, že "jde o princip". Kraje peníze mají, ale nedají; stát je má taky, ale dát nechce, protože ví, že kraje mají. A pro ministry i hejtmany jsou řidiči plebs.
hlavně se dopravci většinou soutěžili a zvítězila nejlevnější nabídka. Pokud se přidá z peněz státu nebo krajů, ukazuje to na nesmyslnost takovéhoto systému. Zvýšené mzdy mi měli dopravci uhradit ze svého.
Bez stávky to nepůjde to budou dokola jen sliby
Jo soukromníci prostě víc nedají. Je to prostě v regioniu dohodnuté s jinými zaměstnavateli v oboru. A to i s konkurencí. Majitelé se scházejí na neformálních schůzkách kde se to dohodne . Pak člověk může zkoušet v regionu jednoho zaměstnavatele po druhém a všude dostane +-stejně. Proč by si ukrajovali z vlastního zisku? Na řidičích jim nesejde. Nechají to padnout a v krizi jim stát nasype. Chvíli to bude fungovat a pak různě přes pohyblivé složky mezd to zase očesají. A vydělají mnohem víc.
Takhle to funguje všude. Zaměstnavatel navýší naoko základní mzdu a sníží nenárokovou složku mzdy "prémie". A je to furt stejné. A pak zaměstnavatelé brečí,že nemají lidi. A že chtějí levnější mongoly,bulhary atd... .Mohou si za to sami.Místo vyšších platů pro Čr zaměstnance,tak natáhnou cizince. Jo a mimojiné, Bulharům a Rumunům se to tady začíná taky zajídat co jsme slyšel. Taky vidí,že tady dělají za nic a dřou jak soumaři. Jelikož u nás mladí mají malé mzdy, nezakládají rodiny,nejsou děti a najednou začínají lidi chybět . A ti co se na to nemohou koukat a nebo je tady nic nedrží,jdou za hranice. A opět taková spirála. Pokud budou platy a podmínky stejné jako na západě,tak se lidi začnou vracet. Jinak ne. Bude to furt mizérie a horší a horší.
Vedoucí politici v krajích se snaží nahrabat si co nejvíc (než se na to přijde a oni jdou do klíčového průmyslu). Pokud se budou chovat skromně, tak jim jistě na zvýšení platů řidičům vybyde. A když ne, tak se mohou kraje zrušit a ušetří se taková suma peněz, proti které bude přidání řidičům jen kapka v moři.
politici vlastni autobusove přepravce?
Řidiči autobusů si zaslouží vyšší platy bezesporu,je to řehole,jednou nohou v kriminále,zodpovědnost za cestující,směny,vedro,zima.Měli by být placeni lépe, je to ostudné že se musí doprošovat o navýšení svých mezd.V tomto případě o pár korun.
Tak to dopadá, když se do něčeho, do čeho jí vůbec nic není, plete vláda s vidinou laciných bodů u voleb. Nemá na to sebemenší vliv a páky, ale chce "rozhodovat"........ Jinak, klidně bych pustil na silnice třeba 10 dopravců, bez jakékoliv místní soutěže. Konkurence a trh si to srovnají samí. Ale "soutěžit" pod dohledem městských politiků a jen a pouze na základě ceny, to jinak dopadnout nemohlo.
Vy jste blázen. Bez dotací obcí tam nebude jezdit nikdo. Leda nějaké frekventované trasy. Či podniková doprava zaměstnanců.