- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za jízdu po našich rozbitých a nedokončených dálnicích, které jsou už jen pro přetížené zahraniční kamiony, by stát měl řidičům platit.
Až na malé vyjímky stále nemohu pochopit, k čemu je dobrá jednodenní známka, platná pouze do půlnoci, navíc za takovou cenu. V neděli si ti z pátku kupovali na cestu zpět opět tu jednodenní známku?
Co nedokážete pochopit na tom, že někdo vyrazí za kulturou, sportem či jinou zábavou do Prahy a nechce se kodrcat mimo dálnici?
Takze, cena se zvedla o 50% na rocni, prodalo se jich vic o 14%, ale celkove se vybralo jen o 15% vic.... To neni moc velky uspech.
Ok, tak je to jen za prvni ctvrtleti a je to ovlivneno tim, ze vetsina si to nakoupila jeste za starou cenu. Tak to pak smysl dava.
Taky jsem známku kupoval s platností 5 týdnů před koncem té loňské...ta úspora se vyplatila a popravdě nechápu, že to stát umoznil
Letos se napakovaly a příští rok spláčou nad výdělkem,neb řidiči budou využívat více neplacené cesty.Nebo jen měsíční známky!!
a na konci roku budou brečet, že vybrali méně