Diskuze

U Jesenice vzniká dálniční rekordman, silničáři chtějí na okruhu osm pruhů

Středočeská Jesenice spěje k nechtěnému rekordu. Kolem města má totiž vzniknout nejširší dálniční pás v Česku. Ten sice s osmi pruhy a více než 50 metry šířky, počítáno bez protihlukových zemních valů, ani zdaleka nedosahuje šíře nejkapacitnějších světových dálnic, i přesto se proti němu vzedmula vlna kritiky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když ale vidím tu úvodní fotku tak myslím, že je na té silnici konečně šikovné značení a snad tady už nikdo nikdy nepojede v protisměru.

Vždyť i z fotky je patrné, že na jednu stranu vedou jenom červené pruhy, a na druhou jenom bílé.

0 0
možnosti

Náhodně jsem našel dálnici se 14 pruhy.

https://cs.qwe.wiki/wiki/Interstate_10_in_California

Asi se myslí rekord pro Česko.

0 0
možnosti

Původně se mělo zprovoznit v roce 2020....realita: ve 2020 se ještě neví, zda a kdy se začne stavět....a takto je to u nás se vším státním....

0 0
možnosti

Už teď to tam hučí, jak u letiště. A to kolikrát nad Jesenicí letadla skutečně krouží, když není volná dráha, takže další hluk. Ve špičce se dostat z okraje Prahy domů je naprostá katastrofa. Při představě, že tam ještě auta budou sjíždět, když bude na okruhu nějaký poděl, je mi do breku. Ještě že už tam nebydlím.

1 0
možnosti

Proboha, nechte je to dostavět a táhněte k čertu aktivističtí kritici !!!!

Jak si kdejaký ňouma myslí, že je odborník na dopravní stavby ? Kolik jste jich navrhli? Eeee??

3 3
možnosti

Češi neumí jezdit ani ve dvou, ve třech už vůbec ne...

2 1
možnosti

A někteří ani číst, dva pruhy jsou pro směr k D4, dva pro směr k D1. Normální konec dálnice z něhož se dělá ekosenzace. Konec D10 je stejně široký, jen je kratší.

0 0
možnosti

O35t98a 57Z61o89u67b27e86k

8. 7. 2020 14:57

To by stát už nyní by měl každou novou nebo opracovanou dálnici stavět se 4 pruhy v jednom směru, protože než to začnou plánovat a dělat v budoucnu už bude pozdě a nebude místo, nebo bude drahé odkupovat pozemky se spekulanty

3 0
možnosti

Nebo take konecne zacit stavet zeleznici, ktera pretahne dost lidi do vlaku a dalnice budou volnejsi...

2 0
možnosti

Chorvati postavili za 11 let cca 450 km https://cs.m.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_A1_(Chorvatsko) dálnice A1 a u nás se už 30 let mele o D3. To jen pro porovnání

5 0
možnosti

Jo, ale tam nemají desítky neziskovek které protestují proti kazdému kilometrů. U nás jenom vypořádání soudu s námitkáma trvá dvacet let. Když jeden odpor soud smete ze stolu, objeví se nový. Za tohle můžou zákony které vymyslely a prosadily předchozí vlády a poslanecké sněmovny.

1 1
možnosti

Moc nerozumim stanovisku ZP, ze je trasa kolem Jesenice vyhodnejsi, protoze mene zatezuje ZP z duvodu mensi hustoty zalidneni. Tedy jaksi predpokladam, ze tam bude asi vice divoke zvere. Taky vetsi pridanou hodnotu v podobe doptavni obsluznosti dalnice bych jaksi ocekaval v husteji obyvane trase. Kazdopadne bych tyto vytky ocekaval od jineho ministerstva.

4 4
možnosti

Bohužel je problém v tom, že chápete Ministerstvo životního prostředí jako ministerstvo pro zvířátka. Ale tak to není. Jde o životní prostředí pro lidi. A těm kupodivu vyhovuje dálnice v méně obydlené oblasti. Dálnice také neslouží k řešení lokální dopravní obslužnosti, ale především k tranzitní dálkové dopravě. Tolik k vašim dvěma připomínkám....

3 0
možnosti

Na co osm pruhů. Do Benešova jsou tři a v pravém stejně nikdo nejezdí.

11 5
možnosti

Četl jste to nebo jen plácáte? Osm pruhů je obousměrně, tedy čtyři v každém směru a je to jen na krátkém úseku v okolí dálniční křižovatky, ne až do Benešova. Mimo ČR jsou takovéto dálniční křižovatky tam kde je silný provoz normální.

11 0
možnosti