- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když ale vidím tu úvodní fotku tak myslím, že je na té silnici konečně šikovné značení a snad tady už nikdo nikdy nepojede v protisměru.
Vždyť i z fotky je patrné, že na jednu stranu vedou jenom červené pruhy, a na druhou jenom bílé.
Náhodně jsem našel dálnici se 14 pruhy.
https://cs.qwe.wiki/wiki/Interstate_10_in_California
Asi se myslí rekord pro Česko.
Původně se mělo zprovoznit v roce 2020....realita: ve 2020 se ještě neví, zda a kdy se začne stavět....a takto je to u nás se vším státním....
Už teď to tam hučí, jak u letiště. A to kolikrát nad Jesenicí letadla skutečně krouží, když není volná dráha, takže další hluk. Ve špičce se dostat z okraje Prahy domů je naprostá katastrofa. Při představě, že tam ještě auta budou sjíždět, když bude na okruhu nějaký poděl, je mi do breku. Ještě že už tam nebydlím.
Proboha, nechte je to dostavět a táhněte k čertu aktivističtí kritici !!!!
Jak si kdejaký ňouma myslí, že je odborník na dopravní stavby ? Kolik jste jich navrhli? Eeee??
Češi neumí jezdit ani ve dvou, ve třech už vůbec ne...
A někteří ani číst, dva pruhy jsou pro směr k D4, dva pro směr k D1. Normální konec dálnice z něhož se dělá ekosenzace. Konec D10 je stejně široký, jen je kratší.
To by stát už nyní by měl každou novou nebo opracovanou dálnici stavět se 4 pruhy v jednom směru, protože než to začnou plánovat a dělat v budoucnu už bude pozdě a nebude místo, nebo bude drahé odkupovat pozemky se spekulanty
Nebo take konecne zacit stavet zeleznici, ktera pretahne dost lidi do vlaku a dalnice budou volnejsi...
Chorvati postavili za 11 let cca 450 km https://cs.m.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_A1_(Chorvatsko) dálnice A1 a u nás se už 30 let mele o D3. To jen pro porovnání
Jo, ale tam nemají desítky neziskovek které protestují proti kazdému kilometrů. U nás jenom vypořádání soudu s námitkáma trvá dvacet let. Když jeden odpor soud smete ze stolu, objeví se nový. Za tohle můžou zákony které vymyslely a prosadily předchozí vlády a poslanecké sněmovny.
Moc nerozumim stanovisku ZP, ze je trasa kolem Jesenice vyhodnejsi, protoze mene zatezuje ZP z duvodu mensi hustoty zalidneni. Tedy jaksi predpokladam, ze tam bude asi vice divoke zvere. Taky vetsi pridanou hodnotu v podobe doptavni obsluznosti dalnice bych jaksi ocekaval v husteji obyvane trase. Kazdopadne bych tyto vytky ocekaval od jineho ministerstva.
Bohužel je problém v tom, že chápete Ministerstvo životního prostředí jako ministerstvo pro zvířátka. Ale tak to není. Jde o životní prostředí pro lidi. A těm kupodivu vyhovuje dálnice v méně obydlené oblasti. Dálnice také neslouží k řešení lokální dopravní obslužnosti, ale především k tranzitní dálkové dopravě. Tolik k vašim dvěma připomínkám....
Na co osm pruhů. Do Benešova jsou tři a v pravém stejně nikdo nejezdí.
Četl jste to nebo jen plácáte? Osm pruhů je obousměrně, tedy čtyři v každém směru a je to jen na krátkém úseku v okolí dálniční křižovatky, ne až do Benešova. Mimo ČR jsou takovéto dálniční křižovatky tam kde je silný provoz normální.