- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
PPP ? ANO! Ale za podmínky, že na nákladní kámen poklepe Miloš Zeman, jako na tu dálnici do Ostravy té izraelské firmě. To pak bude fičák Kolik byla pak náhrada škody 800 nebo 1000 mega
V Polsku je v tomto okamžiku v různém stupni rozestavěnosti 1.304 km dálnic. Doporučuji se na to číslo podívat ještě jednou. Je to totiž téměř dvojnásobek toho, co se u nás do budoucna vůbec plánuje (765 km). Letos a příští rok se u sousedů otevřou 709 km. Takže kdyby se chtělo, mohlo být i u nás téměř hotovo. Jenže ono je daleko jednodušší nahánět v ČR neexistující uprchlíky, než něco budovat. ANO, makáme
To je neskutečné, jaký je ten Ťok šašek a celá republika mu to žere. To fakt žádného novináře nenapadne se jej zeptat, a kdy tak asi soudruzi očekávájí relevantní výsledek této "zkoušky"? To, jestli je ten projekt funkční, se totiž ukáže nejdříve v polovině onoho smluvního období. Takže s přihlédnutím k době výstavby to bude ode dneška za cca 15 roků Ale peníze začnou docházet za 3-6 let....
Je třeba k tomu cokoliv dodávat?
Já samozřejmě proti PPP nic nemám, v civilizovaných zemích tento systém funguje desítky let.
Proč PPP? Peněz je zatím dost. No někdo má asi málo, nebo chce mít ještě víc
Dve dalnice smer Budejovice, neni to malo? Radsi bych ji videl smer Strakonice Vimperk a dal na Passau kde by se napojila na danici c.3 vedouci z Norimbergu pres Regensburg Passau, Linz, atd. V Passau je pristav na Dunaji, navic silnice c.4 ze Srakonic na hranice Strazny prechod a dal na Passau uz je ted pretizena kamioama. Tam by to jeste smysl davalo.
Vždyť přávě o tom ta D4 je, měla vést původně na Vimperk a Passau.
Odbočka na Strakonice z této dálnice je velmi krátká.
Kazdemu Cechovi je dnes jasne, ze vyhraje varianta "za 24 miliard" pred tou "za 7,5 + 3,7 + 0,7 miliard." Ta druha varianta je proste (pro nekoho) vyhodnejsi.
Anebo co celou D4 udělat jako třeba D11? Např. takto - https://archiv.ihned.cz/c1-66421820-vystavbu-dalnice-z-hradce-kralove-ovladly-firmy-babisova-poradce-lennera-ve-stavbe-za-2-6-miliardy-ma-pod-kontrolou-investora-i-dodavatele
Další "bomba", kterou smetou ze stolu jako účelovku....
Chápu to dobře, že náklady na 25 let provozu 32 kilometrů dlouhého úseku dálnice s očekávaným provozem okolo 12000 vozidel denně by měly být přibližně 24900000000 Kč?
Je to hezké číslo. Vychází mi to na 227 Kč za průjezd jednoho vozidla, nebo také na 8 Kč za jeden ujetý kilometr.
Jaké je u nás nejvyšší mýtné pro moderní kamiony?
Sice by melo vetsi smysl to pocitat na 50 let provozu, protoze investice do dalnice se proste za 25 let nevrati, ale stejne to vychazi hodne draho. Proto vase uvaha stoji za velke zamysleni.
No, řeknu to asi takhle. Jestli to bude za těch 25 mld. opravdu těch 25 let fungovat a bude to špičková dálnice, rychle postavená a kvalitně udržovaná, tak jo, jen do toho. Jestli to bude mít ten efekt, že se ta stavba nezvlní po roce jak roleta, asi to bude stát za to.