- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Cena jízdenky začíná na 590 korunách." a co tak napsat, jestli je to jen jeden směr, nebo zpáteční? To se nikdy nenaučíte...
V zásadě celý segment lowcost dopravy na krátkou a střední vzdálenost (letecké, autobusové i vlakové) přešel v marketingu na jednosměrné ceny, aby to vypadalo levnější. Zpáteční cena se inzeruje asi už jen u dálkových mezikontinentálních letů.
Vlakem na dovolenou bych nejel ani kdyby ten lístek byl zadarmo.
Vlakem bych to dal, busem ani omylem. Ostatně, vlakem jsem dojel až do Lisabonu nebo Galway. Za mlada.
Proč zrovna musí jezdit Jančura do Chorvatska? Zbytečně tím posiluje stereotypizaci Čechů o jejich posedlosti "dovolenou v Jugoslávii". Kdyby za tuto cenu jezdil i jiné přímořské destinace v EU, tam by vyprodal vlaky i tam.
Jinak ta cena je opravdu velmi levná v porovnáním s tím, že i jen 60-kilometrový úsek Děčín - Drážďany s ČD stojí jednosměrně 482Kč.
Protože ten stereotyp není stereotyp, ale skutečnost. Chorvatsko opravdu vede coby cíl zahraničních cest, dokonce i nad sousedním Slovenskem. Sám to moc nechápu, ale pár lidí, co jezdí v létě POUZE tam, sám znám. Poptávka tedy je, co ale brání lepšímu vlakovému spojení, je tamní infrastruktura a balkánská mentalita. Vlakové spojení z Chorvatska je špatné i do jiných zemí.
Pokud se jedná o úsek Děčín-Drážďany, je třeba si uvědomit, že ho nejedete jen s ČD, ale především s DB (s těmi jedete 51 ze 63 km a těm platíte 90% té ceny). Podk chcete jet levněji, jeďte osobákem.
Držím panu Jančurovi a RegioJetu palce. Řada lidí ho poslední dobou ráda kritizuje, ale nikdo nepozvedl tolik cestování v Česku jako on. Nejdříve autobusy, teď vlaky, ostatní konkurence se přidává a zlepšuje se tak celé cestování. A navíc je to vážně česká firma, která nevnikla z pochybné privatizace, jako je tomu u řady dalších. A nápad je to dobrý, někdo nemá auto, někdo si netroufá, vlak je pohodlnější možnost.
Kvitovat mohu trasy do zahraničí. Ale nemohu souhlasit s nechanim cestujícího vlastnímu osudu třeba při kalamitach sněhu. Pokud zaplatím za dojednanou cestu, tak bych tam rád dojel. A ne že skončím uprostřed noci v jiném městě. Takže za mne nic moc společnost.
Kdyby jezdil přímý spoj vlakem Praha - Rimini, jela bych určitě, autem je to únavné.
V sezoně bude do Rimini jezdit přímé EuroCity z Mnichova.
Překvapuje mě, že se tam lidé ženou už teď. Vždyť moře bude ještě studené.
Už se těším na další karantény to bude paráda další 2 měsíce státem placeného volna ........ Egypt a Tunisko je takže dobra destinace
1.Máme zaplacenou dopravu do Chorvatska, ale musíme si nechat vystavit voucher na příští rok.Z důvodu Coronaviru, jsme byli zaměstnavatelem donuceni vybrat dovolenou a na Chorvatsko už nezbylo.
2. Několik let byly noční vlakové spoje červen-srpen z Bohumína do Polska na poloostrov Hel k Baltu - neví někdo, jak to vypadá letos?- Díky
Proč se ptáte na podobných diskuzích?
Existuje x portálů, dopravců ...
Doufám, že chorvati jsou připraveni na tolik prázdných konzerv od paštik....
Paštikáři možná teď zůstanou doma, vždyť Babiš láká na tuzemskou dovolenou ve stylu Dovolené s Andělem nebo Slunce, sena, jahod :)
Tak priznam se, ze jsem o tehle variante nejakou dobu uvazoval. V Chorvatsku jsme jeste nebyli a tyden cakani v mori by docela bodlo. Inzerovana cena jak za luzko tak misto v kupe byla hodne zajimava. Bohuzel, puvodne oznamene spusteni predprodeje 8. cervna se odlozilo. Takze "zvitezil" recky Rodos, zpatecni letenka z Vidne za nejakych 50 euro na osobu.