- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konecne se lidi proberte, zastávka se nedela kvůli obchodnimu centru, ale pro celou oblast Karoliny!!! A cena není jen vybudovani zastavek, ale kompletni rekonstrukce celého useku od "Frýdlantských" mostu po křižovatku u Ostravice. Vcetne presunuti kolejove trati a rozsireni vozovky...
Ale hov... Zastávka nemá vůbec žádný dopravní smysl. Jen (stodukát) postaví zastávku mezi dvěma křižovatkama, kde jede ve špičce co minutu tramvajová souprava. Už teď, když se zadaří, trvá cesta z Frýdlantských mostů na výstaviště víc jak pět minut.
A kdo nakupuje ve Fukušimě, tak tam rozhodně nebude jezdit tramvají. A rozhodně důchodci nejsou cílová skupina obchodníků.
A pro fredysze: ta komplexní rekonstrukce měla vypadat trochu úplně jinak, včetně napojení Karoliny na tramvajovou trať u Hlubiny a na Výstavišti. A měla to být hlavně OBYTNÁ čtvrť, ne další hnusný chrám konzumu.
Za městské
peníze se vybudovala infrastruktura (jistě více jak 100 mil.) a nyní za 82 mil. postaví novou
zastávku. Aby toho nebylo málo, postaví ji firma, která vybudovala
zvlněnou dálnici, po které může místy jezdit jen 60 km/hod. ... aneb to
se vyplatí... Kolik láhví vína to bylo a bude pro primátora Petra Kajnara?
novým architektonickým skvostem, který zcela zásadně oživil centrum Ostravy.
Financovat to bude vedení magistrátu pomocí krabicového vína - primátor a každý náměstek dodají po sedmičce. Druhá polovina bude dotována z protředků EU.
Co ve vašem článku postrádám :
1. 82 miliónů je nemalá částka , obzvláště za vybudování jediné tramvajové zastávky v centru města vzdálené cca 250 m od dnešní zastávky "Elektra" - nová bude pozlacena ? 2. Je 82 milionů cena vysoutěžená , nebo to byla losovačka .Nebo jde jen o vítězství jediného dodavatele , kterého si chtě nechtě spojuji se zvlněnou dálnicí v Ostravě - doteď nedořešeno ! 3. V ceně 82 milionů je již zahrnutá RARHLA , nebo to budou následné vícepráce? 4. Jakou částkou se na vybudování zastávky podílejí obchodníci z Fukušiny , chcete-li tak z Nové Karoliny - je to především jejich zájem a ne zájem jednotlivé důchodkyně , která byla citována ! 5. Pan Boháč je v nevýhodě - nemá sice imunitu :-), ale je Boháč !
OPRAVA - RARHLA = R A T H L A / krabička na víno /
To je přece podezřelá láce.
Byl jsem se tam kouknout pred tydnem a cesta od Elektry do kseftu mi trvala pohodlnych 10 minut i s cekanim na zelenou.
za deset minut jsem od Vesmiru u Karoliny, jste musel na semaforech lehce zdrimnout
foto z Plzně ...
Bravo LUPO !!!
PS kdyby zrušili elektrobus 95 už teď, tak se taky prd stane ....
...tři tramvajové zastávky . Pro pohodlnější cestu ke krámům, které v blědě modré barvě najdete v ostatních ostravských nákupních centrech. Nepotřebovala by Ostrava těch 87 milionů někde jinde ???
Zase na druhou stranu nemusí kvůli každé kravině lidi vytahovat auto, když bude dost MHD.