- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pro Lukase Kubalu ohledne jeho presvedceni, ze
"Neni nahoda, ze se obe nehody odehrali v rekneme “ zaostalejsich” zemich. ....Letani v dnesni dobe vyzaduje kvalitni vycvik."
upozorneni: zrejme si predstavujes ze piloti Lion Air a Ethiopian prisli do letadel rovnou z dzungle. Omyl!
1) rada aerolinek z tech "zaostalejsich zemi" prednostne najima piloty puvodne vycvicene v "nezaostalych zemich", obzvlast ty s vybornou znalosti anglictiny.
Tyto aerolinky velmi ochotne berou v jejich domacich statech vycvicene zkusene piloty- Brity, Australany, Kanadany....kteri pak take pomahaji s vycvikem mistnich pilotu.
Napr. manzel kamosky me manzelky, Australan, dosahl hodnosti kapitana u domacich Australian Airlines nez byly prevzaty Qantasem. Pro vyhodnejsi nabidnute podminky odesel k Malaysia Airlines na nasledujicich 10 let. Od 2004 az do 2018 a sveho odchodu do vysluzby letal s Emirates, nejdrive s ctyr motorovym A340 a pozdeji se preskolil na A380. Jak v Malaysia Airlines, tak v Emirates mel velkou radu kolegu z anglicky mluvicich statu.
2) pro tvou informaci uvadim link na hodnoceni ruznych 3* a 4* svetovych aerolinek na Skytrax. CSA jsou 3 hvezdickove, podobne jako vetsina americkych zatimco Ethiopian maji 4 hvezdicky.
https://skytraxratings.com/airlines/page/2?stars=4%2C3
Hodnoceni je zalozeno na profesionalni analyze urovne kvality aerolinky, sluzeb v letadle, na domovskem letisti, na internetu. Hodnoceny jsou pouze aerolinky splnujici podminky Provozniho bezpecnostniho auditu IATA (IOSA) a prubezne kontrolovane.
Je naprosto jasné, že hlavní vinu za tyto havárie nese Donald Trump a jeho rodina.
to chce opravdu poradnou davku lasky, oddanosti k tvemu americkemu guru a premiru trumpajzlovstiny, neco takoveho vypotit
Zakaznici ztratili v letadla duveru? Pochybuji ze vetsina cestujicich pozna Boeing od Airbusu, natoz aby tusili kterou generaci 737 leti
Myslíte, že si neumí přečíst, čím letí?
Dle meho nazoru je naprosto zrejme , ze za nehodu nesou odpovednost z velke casti piloti. Neni nahoda, ze se obe nehody odehrali v rekneme “ zaostalejsich” zemich. V USA, Evrope ani Cine zadny problem zaznamenan nebyl. Letani v dnesni dobe vyzaduje kvalitni vycvik. Ten pak zajisti bezpecne zvladnuti letu i se zavadou.
Myslim si ze to odškodnění by meli požadovat automaticky například kdyz USA chtělo velké peníze za naftovou aféru u aut a zde umírali lidé a výrobek az do zjištění a odstranění případné závady jsou stroje na zemi a negeneruji žádný zisk a tak nějaká náhrada by byla namístě.
Také se tak všichni těšíte na počítačem ovládaná autonomní auta?