- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I kdyby MAX začaly létat, kdo si do toho sedne?
Se smrtwings někdo dobrovolně létá? Proboha proč?
No tak Viku aby jste nemeli 39 krasnejch restauraci:-/... Takovej slendrian co predvedl Boeing je dost hustej, navic se nabizi otazka "co dalsiho kde zatajili", vazne nechapu proc ten vas aeroklub musel prejit na stroje z USA...:-/
Finance? Lepší cena? Lepší servis? Napadá mě toho mnoho. Asi ze srandy králíkům to nebylo.
Pokud to letadlo projde všemi bezpečnostními testy, tak to bude nejbezpečnější letadlo na světě. Tak pečlivé kontroly asi žádné jiné nebude mít.
No pokud vím, v letadle má spousta dílů certifikovanou životnost - jak na nalétané hodiny, tak na dobu. Tedy jestliže stroj nebude lítat a životnost dílu je na třeba 20 let, tak Boeing svým šlendriánem znehodnotit 1/20 hodnoty daného dílu. A to samozřejmě nepočítám další způsobené škody. Překvapuje mě, že o tomhle se nijak nepíše, čekal bych žaloby resp. mimosoudní dohody ze strany aerolinek
Teda to bude účet a ne jen za parkovný ;)
Dobře jim tak! To mají za ten šlendrián, který připravil o život stovky nevinných lidí. A potom co provedli amíci VW jim ty průtahy v Evropě přeji o to víc.
Copak na to asi dnes říká slavný český "expert" na leteckou dopravu pan "zasloužilý" pilot Keller, který se snažil vinu svést na své kolegy, kteří při těch neštěstích zahynuly.
Kolikpak mu Boeing za ta lživá prohlášení asi nabídnul a zaplatil?
A co z toho, co napsal není pravda? Nikdy netvrdil, že na letadle nebyla závada, pouze že se to dalo vyřešit.
Zajímalo by mě, jaké kontroly čekají letadlo, co rok stálo. Dělají se na něm i teď průběžné kontroly nebo ne?
Jeden pilot skontroluje olej a vodu v ostrekovačoch, druhý stiahne aktualizácie SW, nič čo by sa pri rýchlej WiFi na letisku nedalo dokončiť za 15-20 minút.