- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Líbí se mě BMW i8,potřeboval bych dotaci tak 80%.....můžu sem šoupnout číslo účtu?
Hlavně je to nesmysl a dotace nikdy
Starý dobrý benzín je nejlepší aještě dlooouho bude
no kdyby nebyly dotace na jiste potraviny tak se take v marketech neprodají...bohuzel takhle to ve svete chodí
Aha já sem myslel, že lidé nemají tolik na auta za 3/4 milionu a oni se nám jich lidé jen bojí tak to jo.
S auty je to jako se vsim. Nejdriv se lidem rekne, ze jsou nezodpovedni kdyz si koupili schvalene, homologovane a vsechny normy splnujici auto, ktere rok na to uz je najednou spatne a ze by si meli auto vymenit a byt ekologicti. Ale, ze by se nejdriv pripravila infrastruktura pro elektro nebo cng auta to ne. Za 1) je velky nedostatek mist pro dobijeni nebo tankovani cng. 2) dojezd elektromobilu je tragicky, hybrid je sice alternativou, ale proc kupovat predrazene vozidlo, ktere mi treba za dalsi rok taky zakazou, protoze jedine auto bude bud na plyn nebo na elektriku...
Podporovat proc? Zkratka to nechte na trhu. Jestli trh bude chtit prejit tak prejde. Dotovat, podporovat to je zvracene.
Proč by měl být dojezd elektromobilů tragický? Bezpečně stačí pro 95 procent lidí
Jezdím hodně a někdy i 500 a více kilometrů denně po ČR, v evropě... Elektromobil - nemožné ujet takovou vzdálenost, CNG - zkuste si dohledat síť pump např. na slovensku...
kdyby někdo chtěl OPRAVDU řešit ekologii, tak nebude řešit pouze 2% emisí CO2, která produkují auta, ale zaměří se na něco, co má opravdu smysl řešit...takže za mě, o ekologii tu vůbec nejde a dotovat ještě někomu nákup auta, to je nehoráznost!
Opravdu se domnivate ze ekologicky dopad provozu auta jsou jen emise CO2? Proc potom se toil propiraji emisni normy, ktere vubec CO2 neresi?
Proč by měl mít jakýkoliv segment automobilového průmyslu podporu státu, daňovou nebo jinou? Ať trh a zákazník rozhodne, ne? Pokud není výrobek konkurenceschopný, neprodá se. Pořád se mluví o ekologii, ale ze naklady na zpětnou ekologickou likvidaci jsou násobně vyšší u elektromobilů potažmo i u hybridních pohonů, o tom se taktně mlčí. Stejně tak o ekologické zátěží provozu elektromobilů. A jak asi budeme živit elektromobily, pokud je budeme mít všichni? Jádro ekologové a zelené odmítají, uhelné elektrárny samozřejmě též, tam bych to pochopil. Jenže v Evropě už moc jiných stálých zdrojů energie není. . .
Hybridní motor je prosím co??? Opravdu úroveň dnešních "novinářů" je bídná ,asi všichni studovali v Plzni...
Chci věřit, že je to informovanost, co drží tento vývojový omyl na nízkých prodejích. Jsem žívím se elektronikou celý život a o nabíjení baterií a jejich životnosti něco vím a právě kvůli tomu bych si nic s velkou baterkou nekoupil.
také vím něco o životnosti baterií. Mám například 12 letý notebook (už jen kvůli diagnostikám běžícím jen pod XP) a baterie stále funguje a to s 35% opotřebením. Dnes jsou technologie v bateriích zase jinde, stejně tak jako řízení jejich vybíjení a nabíjení. Já bych se toho nebál. Čím víc těch aut bude, tím víc bude i vraků ze kterých se budou moci brát baterie a firem na repasi baterií. Holt nebudete řešit výměnu turba nebo vstřiků, ale části baterrypacku. Nikdy nechcípne celá baterie, ale jen jeden pack, nebo dokonce jeden článek.