- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chapu, ze na ceskych zeleznicich jezdi nemecky dopravce s bulharskymi strojvudci. Komunikace v tomto pripade muze byt trochu problem. Jen me napada, proc v takovem pripade nezkusit i anglictinu,ktera je mezinarodni? Hlavni je prece dorozumet se (nejak).
Jako pustit na nase drahy strojvudce kteri newrozumi cesky, to je teda neco
Všichni co vlakama pravidelně jezdíme jsme to řikali že to takhle dopadne, nikdo nás neposlouchal. Oni kravaťáci na ministerstvu nebo na kraji co se vozej audinama s řidičem o tom asi věděj víc. Všichni jsme to řikali že je tady jenom jeden dopravce kterej má kapacitu a personál na to aby dokázal zajistit obsluhu krajem nebo státem objednávanejch tratích (nemluvim teď o komerčních tratích). Ať se to hejterům líbí nebo nelíbí, ten dopravce je ČD, ale každej vidí jenom to že byl někde poblitej záchod ve vlaku nebo odrpanej povlak na sedačce, ale to jsou kraviny, podstatný je aby ty vlaky fakt jezdily a aby ten personál věděl co dělá.
Navíc ten bordel v jízdenkách....za tohle by fakt měl jít někdo sedět, lidi budou teď víc jezdit autama.
Mohlbychse zeptat na obsah pojmu kravatak...
Arriva? To je kapitola sama pro sebe. Jestli to i jinde jezdí jako mezinárodní rychlík Arrivy ze Slovenska do Prahy, tak potěš. Když to přijelo s hodinovým zpožděním do Otrokovic, vypadalo to jako přebarvená lokálka z vizovické trati. (Němci asi na východ posílají to, co doma už vyřadili.) A zážitek z jízdy byl podobný, jen mám dojem, že lokálka má WC v každém vagóně a tady bylo jedno pro celou soupravu (a celou cestu do Prahy před ním stála uprostřed soupravy fronta). Na druhou stranu vah by se dala položit výrazně nejnižší cena ze všech dopravců, jinak sedačka byla vcelku pohodlná, teplota přiměřená, wifi fungovala a musím ocenit profesionalitu a nadhled průvodčího, který s úsměvem zvládal rozladěné cestující.
Pane redaktore. Co to je "významný tržní podíl?" Od 15.12.2019 pustily ČD 5% objemu dopravy. Takže Arriva mohla získat asi tak 1,5 - 2%. To je velmi "významný" podíl, že ano
"tržní podíl" a "objem dopravy" jsou ale naprosto odlišné pojmy. Klidně může mít dopravce s 10% objemem dopravy tržní podíl 20%.....
Bulhar dvakrát potvrdil, že rozumí, ale vlak se nehnul...
Ale kdepak, to kývání hlavou znamenalo že nerozumí.
Takže chyba byla u českého výpravčího, že nerozuměl bulharskému ne. ;)
poté co mi nový jizdní řád řekl že musím jet ČD-regiojet-ČD-regiojet za 3400Kč, jsem po xx letech řekl že s vlakem končím, a jezdím s rodinou za 1700Kč busem... časově kratší a levnější.. s wifi, zásuvkou, teplem a záchodem s fungující vodou.. to ani dnes ČD neumí..
Kam jste chtěl jel za ty peníze? Do Monte Carlo?
Už dnes se máme líp než zítra, pozítří... Včera jsi mi to říkal předsedo.
Jak na potvoru ta Arriva na 30 km dlouhém úseku u nás v Ústeckém kraji, kam původně vůbec neměla zajíždět, neměla sebemenší problém.
Všem kdo tu nadávají na Arrivu. České dráhy začaly jakž takž fungovat jen díky konkurenci. Dejte jim nějaký čas a budu lepší než ČD.
Je fakt, že si ČD po nástupu konkurence začaly dělat při přepravě rozdíl mezi uhlím a lidmi. Ale takhle hluboko teda nebyly.