- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A část zakázky v režimu utajení dostane nějaká akciovka z holdingu, kterou správci svěřeneckého fondu pro Babiše založili 15.ledna 2020? A bude nakonec za 750 milionů, aby se ušetřilo? (Kromě toho, že jde jistě o vynikající fízlovací systém.)
Vy děláte, jako by sledování řidičů nebylo možné už dnes.
Ostatně, co kdo může mít z toho, že bude mít informaci o tom, že jste na dálnici najel u Berouna a sjel z ní u Kroměříže?
Dělení zakázky je zákonné? Tak to hned navrhnu v práci. :-) Snad nás nezavřou :-)
A proč by mělo být nezákonné? Jen se nesmí dělit z důvodu, aby cena jednotlivých menších zakázek po rozdělení klesla tak, že se nemusí dělat výběrové řízení.
Nechápu utajovanou část, přeci vývoj a testy můžou probíhat na random datech a vývojáři se k ostrým vůbec nemusí dostat.
Takže je to jasný - ta netajná část bude stát 50 mio a ta tajná část bude stát nově po slevě 695 milionů
Proč mám takový nejasný pocit, že ty rozdělené zakázky nakonec budou stát víc než ta, co je kolem ní takový humbuk.
No, a na to padne těch 395 milionů .
Nějaké nejasnosti?
Kombinace RZ a údaj o zaplacení/nezaplacení je věc hodná utajení... To je opravdu jak špatný vtip.
Elektronická dálniční známka hlavně představuje otevírák pro plošné měření rychlosti na celé dálniční síti, protože ve svém principu úsekové měření není nic jiného než vyčítání registračních značek v nejméně dvou místech ve známé vzdálenosti od sebe. Bude to pokutový byznys století. A o tom je především ta hlavní a utajovaná část.
K měření rychlosti není třeba elektronické dálniční známky, k tomu naprosto postačuje registrační značka. Ale zkuste nám vysvětlit, jako si představujete, že při měření rychlosti bude hrát roli dálniční známka?
Tak tak, Babiš nás chce šmírovat. A proto mají elektronické známky v mnoha jiných zemích...