- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po ověření výpisu u Billa kreditní karta platí stále platí 3 % nezdaněných z útraty v Bille při použití jejich kreditní karty.
Tak i tentokrát se mi na moji kreditní kartu Billa vrátily 3 % z útraty v Bille, aniž bych platila nějaký poplatek.
Takže podle vaší logiky, když poskytnete soukromé údaje na základě smlouvy několika subjektům (např. banka, pojišťovna, eshopy) automaticky už nemá smysl to řešit a rozdávat je každému, kdo si o ně řekne? Pak se nedivím, že spousta takových naivů je prezentuje i na na soc. sítích. Inu každého jeho věc
doporučuji aplikaci "portmonka" pro chytré telefony. Pak nemusíte nosit karty.. .
No když to vemem kolem a kolem,tak zjistíme,že všechny obchody co dělají slevy nejdříve zdraží o 50% a víc procent a pak vám hodí slevu 40% a výsledek je takový,že na tom žádný obchod netratí!!A někdy se to koná tak,že sleva je taková jako prodejní cena.Tak že je to oblbování zákazníků a to je legální podle našich úřadů???Jak vidno,tak ano!!
Nejsmysluplnější věrnostní karta je od ČD...
Ta uz je aspon digitalni a neni potreba ji mit plastove :)
Neskutečně mě otravuje, když se prodavačka ptá, kartičku máte? I když chápu, že se ptát musí.
Souhlasím. Proč s tím furt prudí? Když už někdo jde po slevách, jak slepice po flusu, tak se sám má s tou kartičkou pokladní podbízet.
Ale jo, někdo si prostě neváží svých osobních údajů a prodá je za pochybnou slevu. Proč ne, každého volba.
Vaše osobní údaje má banka, pojišťovna, lékař, zaměstnavatel, internetové obchody, telefonní operátor, provozovatel kabelové televize a bůh ví kdo ještě. Já kartičky nemám, ale ne kvůli osobním údajům.
Nedávno jsem si dal tu práci a zvážil všechny slevové karty, které přítelkyně nosí ve své peněžence, respektive v kabelce. Věřte, nevěřte, bylo toho dohromady přesně 1,74 kg. Když jsem se jí posléze zeptal, zda jí to přijde normální, tahat se každý den s takovou zátěží, odsekla mi, že ano, bouchla přede mnou dveřmi obýváku, celý večer se mnou už nepromluvila a až do půlnoci se dívala na premiérový díl Ordinace v růžové zahradě a na opakování dvou dílů Ulice.
Pritom staci si vetsinu z nich jenom vyfotit do telefonu. Ale pritelkyne je vasi "vizitkou", takze to ze sleduje kvalitni zabavu v TV pada na vas.
Raději nakoupím nárazově, když je nějaká citelná a ověřená sleva na výrobek, který využiji, než abych trapčil s kartičkama a prodejci tak byl nucen nahlásit pro její obdržení své soukromé údaje, aby mě pak mohl obtěžovat marketing spamem, nebo kšeftoval s údaji svých zákazníků.
Když nakupujete v e-shopu, tak těch osobních údajů dáváte obchodníkům mnohem víc, než při žádosti o kartičku. Přitom když vyplňujete formulář pro vydání kartičky, můžete tam napsat, co chcete, třeba že jste Vopršálek a ne Janečka. Což u nákupu v e-shopech je složitější, zejména pokud máte objednanou dopravu domů.