- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kvůli výběrku na rychlíky. Konkurence totiž bude muset koupit taky nový vlaky, ale nebudou muset být narozdíl od ČD nutně od Škodovky, to je velká konkurenční nevýhoda
poplatníci ...
Šup do basy.
zakaznik chce siroke dvere a vodotrysk, tak to nabidnete, postavte a nebo neotravujte a proc to chce tak do toho vam nic neni
Zákazník je státem vlasntěná firma, která by se měla chovat odpovědně ke svému majetku.
Pokud něco kupuje, měla by svému akcionáři umět vysvětlit proč.
Všichni víme v jakém stavu jsou naše slavné dráhy.A když se najde někdo,kdo koupí nové vozy,aby mohly nahradit staré a nevyhovující,tak se najde nejaký tupec a omezenec ve skorumpovatelném úřadu.Oni si tito papláši nevozí své vykrmené pozadí ve lacích ale v dobře odpružených limuzínách,tak jim je jedno v čem budou jezdit lidi a v nejzaším případě i turisté.Tak že antimono.úřád by potřeboval hodně provětrat od profláknutých a úplatných papalášů.
Byla by to docela sranda, kdyby to nebylo smutne. Tyhle super pokuty od antimonopolniho uradu jsou pobavujici. Podle vseho se to i pres pokutu zucastnenym vyplati, ve stylo po me potopa - vsak on to nekdo zatahne. Pokud se jedna o statni podnik, tak je situace jeste zajimavejsi. Tam ty super pokuty platime vsichni. K cemu takove pokuty jsou? Chtelo by spis jit po tech, kteri takto rozhoduji.
Asi tak. Státem vlastněný podnik dostává pokuty od státního úřadu, přičemž neexistuje žádná hmotná odpovědnost ani regres = jediný důsledek je, že se z jednoho účtu převedou peníze na jiný jen proto, aby ČD dostaly o rok později vyšší dotace.
už při zveřejnění podmínek VŘ bylo jasné, že jej Žaluda nechal připravit tak, jak mu Martin Roman nadiktoval a Roman Janoušek schválil...
Jasně, měli je objednat v Polsku, tam by to vyšlo levněji.
Těžko, protože zatáčky jsou na silnici.
Napsal by autor, že loď projížděla říční zatáčku, nebo spíš zákrut? Že na plynovém potrubí má doma zatáčku? Že letadlo letí do zatáčky?
Na železničních i tramvajových tratích a v metru jsou oblouky.
Pokud byl požadavek na široké dveře kvůli zastavování v zatáčce, pak se skutečně může jednat o nesmyslný požadavek, protože na dráze jsou pouze oblouky...
Zatímco soukromá firma si může dovolit koupit to a od toho, co vyhodnotí jako správné, zákon o veřejné zakázce nutí nakupovat věci, které investor nechce, od dodavatelů, od kterých to nakupovat nechce. A i tak mu stejně hrozí revize a buzerace od státního dozoru. Chápu, že smyslem je ochránit veřejné finance před filuty a korupcí, jenže výsledkem je opačný extrém: vysoké procento nesmyslných nákupů špatných a nekvalitních produktů od nejlevnějších firem, které dodají a za půl roku neexistují, stát a obce vyhazují peníze za šmejd a stejně je za to NKÚ nebo ÚOHS buzeruje. Prodělávají na tom jak veřejné rozpočty, tak slušní dodavatelé kvalitního produktu a služeb, kteří jsou v současné době ve veřejných zakázkách úplně mimo hru.
No, muzes byt v klidu - Skodovka fakt nejlevnejsi firma neni
A ze by od ni Drahy nakupovaly jen z donuceni a s nejvetsim odporem, to bych taky netvrdil.
A co tedy navrhuješ místo toho?