Banka podle mluvčího na vyřešení problému intenzivně pracovala. „Našim klientům se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Pro uskutečnění plateb mohou klienti zdarma využít naše pobočky. Veškeré trvalé platby, inkasa a jednorázové platby, které byly zadány a autorizovány v době omezené dostupnosti internetového a mobilního bankovnictví, byly standardně zaúčtovány a odeslány na účet příjemce,“ uvedl Plocek
Služby banky přestaly správně fungovat po plánované víkendové odstávce, jejímž cílem bylo „inovovat interní bankovní systém,“ jak banka uvedla na svém webu. UniCredit Bank před odstávkou klienty informovala, že platby zadané po páteční 15:00 nebudou provedeny a další převody bude možné realizovat až v pondělí, poté co odstávka v ranních hodinách skončí. Ani pak se ale řadě klientů nepodařilo převést peníze nebo zjistit, zda už jim zaměstnavatel poslal mzdu.
UniCredit Bank na českém trhu začala působit v listopadu 2007. Česká pobočka vznikla spojením finančního ústavu HVB Bank a Živnostenské banky.