Jana Jáčová

Jana Jáčová | foto: Robert Tichý

Lidé se ho zbytečně bojí, říká hvězda českého účetnictví. Nadchla tisíce lidí

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Máte TikTok nebo LinkedIn? Pokud jste se na tyto sociální sítě již přidala, tak pravděpodobně znáte českou hvězdu nikoli showbyznysu, ale… účetnictví. Jana Jáčová dokázala nadchnout desítky tisíc lidí, kterým skrze krátká videa pravidelně přibližuje složitá účetní a podnikatelská témata.

Váš účet na sociálních sítích sledují desítky tisíc lidí. Překvapil vás zájem o témata jako účetnictví a podnikání?
Ano, rozhodně mě překvapil. Měla jsem zkušenost, že naši klienti mají rádi, když jim informace předáváme jednoduchou formou, a cení si toho, jak s nimi komunikujeme. A mnoho lidí mi říkalo, že bych měla učit, ale to by mě asi nebavilo. TikTok mi přišel jako dobrá platforma, kam bychom mohli dávat naše tipy. Věřila jsem, že to bude fungovat, ačkoli mě ostatní zrazovali. Dokonce si ze mě na facebooku dělala legraci skupina „marketingový bizár“. Potvrdila se mi ale původní domněnka, že lidi budou účetní témata zajímat. Překvapil mě jen jejich počet.

Rozhodla jsem se, že vybuduji pobočkovou síť, což zatím žádná účetní firma u nás neudělala. Měsíčně nám přibude padesát klientů, a stále tak potřebujeme nové lidi.

Jana Jáčová

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se