- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja vobec nechapem, co tu ten clanok zase robi. To uz fakt nieje o com pisat? Je tam napisane, ze slo o email, ktory mal sluzit pre interne potreby firmy, resp. sa nemal nikdy k dodavatelom dostat...minimalne nie v takejto podobe. Nejaka blondyna to odoslala a idnes ma namet na clanok. A dalsich milion sest diskutujucich tu bude dva dni spamovat a nadavat na managera....to su ludia toto...jak za krale klacka
A proč sem píšete, když to nechápete? Proč sezařazujete do jak říkáte "milion sest diskutujících" Je dobře, že se takovéto kauzy zveřejňují! Každý si může sám udělat názor na vedení a úroveň tohoto řetězce!
Vzhledem k tomu, že nadnárodní řetězce zlikvidovaly většinu drobných prodejců tak výrobcům nic jiného nezbývá než dodávat své zboží řetězcům.
Hele vážení dodavatelé a proč stále dodáváte. To si neumíte spočítat že se Vám to nevyplatí. A nikdo mi nebude tvrdit že si může dovolit 50% marži. jen se podívejte kolik dodavatelů do řetězců padlo. Byla by zajímavá tahle statistika ale to nikdo nevede-raději. Ale to je u nás normální vydírají doktoři, vydírají markety a český člověk sklapne a vydírat se nechá
Proc stale dodavaji ? Protoze kdyz jednou odreknou,tak jejich mista v regalu zabere konkurence treba z Polska a jak se znacka ztrati z trhu,tak muzou zavrit vyrobu. A zase tu budeme mit o neco vice lidi bez prace. A vecerky vyrobce nezachrani, obchod jim delaji retezce..
se nám tak trochu odkopal. No alespoň je vidět co jsou "naše" slavné řetězce zač , když jmenují do vedoucích funkcí taková arogantní a bezcharakterní inidividua. Někdo může podobné jednání přisuzovat snaze pana Ondečky připravit svým zákazníkům nějaké akční slevy . Tudíž "bohulibý počin. AVšak jde o prachsprosté vydírání z pozice síly. O vztahu dodavatel odběratel u obchodní ch řetězců toho bylo již napsáno mnoho. Jedno je však jisté. Pokud se chce kdokoliv "blýsknout" u přležitosti nějaké firemní události, mělo by to jít na účet oné firmy a ne jejich obchodních partnerů - notebene takovýmto způsobem. Ti co ho tu obhajují z pozice natěšených zákazníků Intersparu by se měli vcítit o role zaměstnanců dodvatelských firem . A vzdát se té infantilní představy jak Interspar a podobné žetězce bojuje za jejich zájmy proti "zlým" dodavatelům. Opak je totiž pravdou ! A ony nenažrané řetězce , které jsme si tak naivně pustili na trh , mají jen jediný zájem.
Vážení, se zájmem a nyní již s úsměvem čtu Vaše reakce na zmíněnou kauzu. Původně jsem nechtěl reagovat, nicméně můj smysl pro humor zde již konči a přestávám mu rozumět. Nechci tady obhajovat a nebudu email,který napsal Jiří Ondečko. Jen mne zaráží, že se nikdo nepozastavuje nad loajalitou a hlavně kolegialitou kolegy či kolegyně, který uvedený interní email přeposlal přímo na dodavatele. Nebudu zde zpochybňovat email, který bohužel byl určen pouze a jen pro kolegy, jeho podřízené, který měl sloužit pouze pro naplánování, zatraktivnění akční nabídky zmiňovaného řetězce, ale sorry dávat někoho tímto způsobem na obdiv - to není český humor. Jestli má být, tak se nad tím povznesme a bavme se v množném čísle a ne jen "ten manažer", ale "Ti manažeři"...
Mimochodem - pana Ondečka znám osobně, a není to jen o angličtině (tu dodnes neumí), ale to pro jeho kvality se dostal na tuto pozici.
V úctě a všem zdraví
Zdeněk Vondra
Ano, zkoušet srážet nákupní ceny je normální, ale by dodavatelé byli oslovováni tímto způsobem "u příležitosti jmenování šefem" tak to chce opravdu kachní žaludek a hromadu nezdravé arogance.
Ale pokud tu jsou lidé, kteří s dotyčným pánem soucítí a chápou jej, tak mu k jeho jmenování mohou pogratulovat a podpořit jej. Kontak najdou zde:
http://www.cztenis.cz/turnaj/516121/sezona/L09/informace
Dobrý vtip nákup za facku,ale marže prodejce(obchd) stejná to je věc co
Kdo v dnešní době a současném obchodu nedisponuje a nepoužívá ostré lokty? Některé kousavé komentáře, na které tu můžeme narazit jsou zjevně zákeřným plivnutím hadího jedu do otevřené rány. Samozřejmě, jak jinak, tam kde soupeř udělá chybu, konkurence ji bezezbytku využije. Není však prioritou spokojený zákazník?
To poznate snadno - ti co cele dny makaji, aby jejich produkty byly co nejlepsi, maji spoustu pozitivni zpetne vazby od zakazniku a nemaji ani na poradnou opravu prestarleho forda.
Souhlasím. Takovýto postup je zřejmě jediná možnost jak stlačit ceny dolů a pro zákazníky je to jedině výhoda. Většina vedoucích, kteří domlouvají předražené smlouvy s dodavateli by si z něj mohli vzít příklad.
Výhoda je to pouze pro ty zákazníky, kteří nejsou zaměstnáni u dodavatele...