- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A proč vyzývá k žalobě ? to se mi zdá být trochu na dlouhé lokte. Stačí veřejnost vyzvat z nějakého důvodu k runu na banku, a účinky budou okamžité.
No pokud by klienti ČS hromadně přecházeli třeba k FIO mělo by to vynikající účinek. Toho se však ČS nemusí obávat. Většina stávajících klientů nemá poruchy jak si stojí konkurence a platí jako mourovatí.
Mnooo, esli klioši u soudu uspjejó, pak to sténak nic neřeší, páč banky si případnou ztrátu budó muset kompenzovat.
Stačí zvýšit úrokovou sazbu u úvěrů o nejakó tu desetinu %. To už žádná SOSka nebude moct napadnout a klioši si polepšijó.
"Spořitelna sice poplatek za zrušení účtu odstranila, mluvčí sdružení Ivana Picková řekla, že chybí informace o tom, že by spořitelna bývalým klientům poplatek kompenzovala"
Takže když si třeba koupim u prodejce pračku, za měsíc jí o 1000ovku zlevní, tak mam nárok na vrácení 1000ovky?
Tak to skutečně není. SOS napadá poplatek, který sice nyní už ČS nevybírá, ale je žádoucí vzhledem k tomu, že SOS považuje tento dříve vybíraný poplatek za nelegální, aby ČS vrátila neoprávněně vybrané peníze. U té pračky snížení ceny neznamená, že by dřívější vyšší cena byla nelegální.
ČS poplatek za zrušení účtu nevybírá a jediná banka, která tento poplatek ve výši 200 Kč má je Poštovní spořitelna (tedy odnož ČSOB). Takže ty žaloby v tomto směru na ČS nechápu.
Ano ČS nevybírá, ale vybírala, proto by měla vrátit peníze, které v minulosti neoprávněn inkasovala. Za další se žaluje pro poplatek za vedení účtu.
To je dobrý, až se výmůžou zrušení poplatků v ČS, tak tam můžeš přejít
jinak bych se hned přidal. Nechystá SOS něco na KB?