- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, hlavně že z titulku už dopředi víme, že je ČSSD proti.
Názor této strany je mi naprosto ukradený. Předmětem tohoto článku je pouze provokovat.
No zemědělství už nemá tak daleko k průmyslu a dopravě, třeba by se do toho balíku ještě vešlo a hned přibalit i ministerstvo životního prostředí a kulturu.
To je klasický populismus. Sloučíme ministerstva, dav jásá, jak se ušetří, zase o jeden úřad méně atd. Že transformační náklady budou nemalé a že pokud se nesníží počet agend, úředníků atd., tak se vůbec nic neušetří, to už jásající dav nezajímá. Ach jo...
Dle mého názoru lze mnohem větší úspory dosáhnout , pokud se žádná ministerstva slučovat nebudou , ale dojde k optimalizaci jejich provozu.
Uvedu příklad... léta se pohybuji v oblasti přeprav nebezpečného zboží... mimo jiné působím jako externí bezpečnostní poradce u různých firem pro tyto přepravy. Kdysi se problematice silniční přepravy nebezpečného zboží na ministerstvu věnovali 2 lidé. Dnes dle mého odhadu je jich tam minimálně deset. Další tým tam je na železniční přepravu nebezpečného zboží. A úsměvné je , že nikdo z týmu na železniční dopravu nezná nic o silniční dopravě a obráceně. Certifikát , který vydá tým ze železnice má trochu jinou formu , než ten , který vydá "silniční" tým. Přičemž vrcholový vydavatel je stejný ...MD. Myslím , že podobných dalších příkladů tam lze nalézt spousty...a v tom vidím hlavní potenciál optimalizace. Nikoliv v tom , že zruším jeden tým mzdových účetních a těm zbývajícím přihodím práci navíc.
To si pište, máte recht. Ale on je to snad i dneska obecný problém. Moc specializace.
Dle mého názoru lze mnohem větší úspory dosáhnout , pokud se žádná ministerstva slučovat nebudou , ale dojde k optimalizaci jejich provozu.
Uvedu příklad... léta se pohybuji v oblasti přeprav nebezpečného zboží... mimo jiné působím jako externí bezpečnostní poradce u různých firem pro tyto přepravy. Kdysi se problematice silniční přepravy nebezpečného zboží na ministerstvu věnovali 2 lidé. Dnes dle mého odhadu je jich tam kolem deseti. Další tým tam je na železniční přepravu nebezpečného zboží. A úsměvné je , že nikdo z týmu na železniční dopravu nezná nic o silniční dopravě a obráceně. Certifikát , který vydá tým ze železnice má trochu jinou formu , než ten , který vydá "silniční" tým. Přičemž vrcholový vydavatel je stejný ...MD. Myslím , že podobných dalších příkladů tam lze nalézt spousty...a v tom vidím hlavní potenciál optimalizace. Nikoliv v tom , že zruším jeden tým mzdových účetních a těm zbývajícím přihodím práci navíc.
A kdy bude zrušen námořní úřad, a ten úřad co počítá v lese houby
http://zpravy.idnes.cz/urad-plytvani-uhul-houby-0hj-/domaci.aspx?c=A120719_1805525_domaci_jw
ODS to dela CSSD naschval .... oni se uz na ta ministerstva tak tesi
Tak má ČSSD těžké téma... co se zbytečným stínovým ministrem??? Ministerstvo dopravy je přeci pěkný pasáček "oslíkaotřesse"
Aha, takže se udělá giga mega slučování, kterého si ale stejně nikdo nevšimne, protože všichni zůstanou na svých židlích. Akorát se udělá megatendr na nové vizitky, jmenovky a formuláře. Geniální tah... A tak to dopadne, protože naivita, že tady se dá vyhodit nepotřebný úředník, mě již dávno přešla.
Na druhou stranu, pokud to udelaji spravne, tak budou moci zrusit hodne duplikovanych mist, cimz sice snizej zamestnanost ale na druhou stranu usetrej z rozpoctu nejake penize... pak nejake to usetreni za najem :) zatim bych to nezatracoval....
politika ČSSD je jasná - vždy proti všemu.Kdyby navrhla vláda naopak nějaké ministerstvo rozdělit, tak bude proti.ČSSD nemá žádnou vizi, co bude dělat až bude případně vládnout v době, kdy jde celá Evropa do hospodářských problému.Prostě politika vždy proti všemu jde jenom v době opozice, kdy za nic nezodpovídá..
Berou pozici opozice vazne. At udela vlada cokoliv, je to spatne! :)