- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zaleží jestli se i prodají a mají svého majitele , jedna věc je vyrobit a druhá prodat kolem autosalonů stojí tisíce aut bez majitele k čemu to je
★ Bonusy vrcholných managerů VW za rok 2018 šplhají ke 20 milionů EUR, děkujeme že u nás pracujete.
Automobilka je úspěšná, já jim to přeju
Na první pohled úctyhodné numero, ale nabízí se otázka, zda je to až tak moc důvod k radostnému křepčení. Začínám mít nepříjemné déjavu z časů, které skončily cca před 30 lety. Tehdy jsme se zase pro změnu chlubili, kolik že to vyrobíme na hlavu a rok oceli a cementu. Fakt, že jsme se jako stát změnili v montovnu aut se nám může hodně vymstít až se zase ekonomiky dostanou do recese anebo aj v důsledku nápadů zelených soudruhů z Bruselu, kde se auta stanou zase jen komoditou pro bohaté a vyvolené, jako tomu bývalo za mládí našich babiček.
srovnat státem řízený trh a tržní ekonomiku je opravdu dejavu
Je pomalu na čase aby se socialisti přihlásili o cizí majetek. Dokud je co ukrást a zničit.
Tatra teda nic moc.
A překvapila Jawa, - nikdo to asi kupuje.
Tatra měla na začátku roku odstávku kvůli přestavbě linky na nové vrze.
★ To se manageři VW mají, příroda zajisté také....
no a ? tak se mají nevidím v tom problém