- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak je to pro inteligentní cestující skvělý důvod ignorovat RegioJet a jet s ČD.
Asi tak inteligentní nápad, jako chodit na špatné filmy neb budu v kině sám
... také já ač jsem "věrný zákazník" (majitel inkarty) oželím o půl (až 1) hodiny kratší jízdu a raději zvolím Regiojet. A takéo si to neumím vyavětlit proč. Určitě to nebude tím Komfortem pendolína, vyšší cenou, horším servisem a v neposledí řadě tím ,že jsem do ČD s důvěrou investoval Smetanu aby mě vzali mezi sebe jako váženého zákazníka. A přesto všechno, že pan ze žlutého vlaku lhal a jezdí pouze tři vagóny v jednom vlaku, vždy raději na této trati nastoupím k němu. Leda by mě pan Źaluda na kolenou prosil..
a zastáncům pendolín: Už jste zkusili tu "prý" konkurenci-nekonkurenci??
Pavoučku napiš rovnou že jseš na výplatní listine Jančury a je to.
No pane redaktore opravdu je českým drahám co vytýkat, ale srovnávat pro mne nepraktický regiojet (nejede z třeba Třince a jiných měst) a pendolinem je opravdu neobjektivní. To je jako srovnávat hrušky z jablkama. A co ostatní rychlíky ?? Proč bych měl zrovna z cestovat Pendolinem nebo Regiojetem?. Mne stačí třeba spoj Leoš Janáček.....
kdez nato přišel regiojet jede i z třince kolem cca 8 h. ráno směr praha
Pane Sůro, v jaké hodnotě dostáváte sponzorské dary od regiojetu za tyhle latentní reklamy?
Tak tohle je jedno z nejstřeženějších tajemství iBěsu púotažmo Súry.
už jsem se dlouho tak nezasmál jak při čtení tohoto článku...
Co lze vyvodit z počtu cestujících, kteří jsou ve vlaku 10 minut před odjezdem? Obsazenost vlaku? Anebo že cestující regio jet chodí na nádraží či do vlaku dříve?
Stejně tak mě pobavilo tvrzení, že RJ má 3 vagony po 48 lidech - ale v jednom spoji mají přes 180 lidí... To znamená, že někteří stáli?
Další věc - vlakem nejezdím, ale musím se zeptat - to mají tyhle vlaky jednu zastávku v Praze a pak nejbližší další v Ostravě? co když v RJ vlaku jedou lidi třeba někam do Třebové, zatímco s Pendolinem jich víc jede až do Ostravy?
Skvostnou perlou článku je fakt, že "pravidelní cestující vidí situaci takto" ... a v přímé řeči odpovídá předseda svazu cestujících ve veřejné přepravě :-) Btw. co je to za spolek? doufám, že nedostávají žádné dotace ?!?!
Smál jste se zbytečně.
Protože většina jízdenek do Regiojet vlaků se prodává přes internet a jízdenka se dá stornovat nejpzději 15 minut před odjezdem, proto jsou zaplacená místa 10 minut před odjezdem platná.
180 cestujících bylo zřejmě ve spoji , který zajíždí do Žiliny, tam jedou 4 vozy a někdy i na jiném spoji.
V Třebové žutý vlak nestojí. Jsem pravidelný cestující a jsem velmi spokojen. Jezdil jsem i pendolinem ale dávám přednost Regiojetu.
Měl byste také občas zvednout zadek z auta a svézt se žlutým vlakem. Má to úroveň.
Socky volí láci.
Jel jsem Pendolinem jedinkrát a snad i naposledy. Ta atmosféra jízdy na mne nepůsobila nejlépe. Měl jsem pocit, jako kdesi v tunelu. Zvuk mi zněl, jako ve skvěle moderním výtahu, přesto stísněně. Ne! Do Pendolina jedině s nevolí. Pohodlné cupé dávných let minulých umožňuje občas si i ulehnout, když to na vás přijde. V zahraničí po vás nechtějí a nádraží poplatek za WC, a jejich vlaky sice taky již nevoní dálavou, přesto se cítím lépe venku, než u nás. Možná brzy vyzkouším i Regio Jet, a tak budu mít již kompletní přehled.
To sice jo, ale když máš místenku současně s pěti nepřizpůsobivými, tak to asi žádná pohoda ve starém skřípajícím a drkotajícím vagónu nebude. V pendolinu si můžeš koupit místenku třeba i na zcela samostatné sedadlo, jedeš v moderním voze, a o půl hoďky rychleji. Navíc, v pendolinu nependlují cestující, kteří nastupují a vystupují v nácestných stanicích, což je taky docela důležité pro pohodu cestování. To automaticky znamená, že si to také štráduje sem a tam už beztak šíleně vlezlý vlakový personál. Děkuji, nechci.
Tak např. teď jsem se díval do rezervačních systému RJ a ČD.
První ranní spoj v pondělí RJ je vyprodaný, stejně tak jako SC Pendolino (je tam volno už jenom asi 5 míst, nebo první třída). Tak mi řekněte, kdo je na tom líp? Provonejte si předně, kolik míst který vlak nabídne. Nemluvě o tom, kolik lidí pojede Ex na stejné trase.
Jinak s novými vozy na rameno Praha-Ostrava se nepočítá, žádné nové se pořizovat nebudou, jenom se zrekonstruuje zbytek vozů od ÖBB.
Chápej, o víkendech převeze Pendolino víc lidí než RegioJet a celkově by týdenní bilanci vyhrálo. To ovšem na hlásné troubě RegioJetu není žádoucí. Proto se "objektivní" srovnání odehrávalo jen od pondělí do čtvrtka.
pocit, že ty nové vozy z Rumunska už sliboval loni v říjnu, že je ukáže a nic. Tak nevím co to tam opět píší o těch jeho nových vozech 1.třídy. Stejně budou kdo ví kdy. No ale stejně ani u ČD není jendička nějak vytížena.
Tak nedavno rikal, ze ted moc s novymi vozy nepocita ne?
Ale tak i ty rekonstruovane podle me bohate staci, zevnitr jsou hodne pekne a podvozkove to taky neni nejak spatne. Za tu cenu je podle me super svezeni...