Diskuze

Privátní značky získávají další zákazníky. Lákají nižší cenou a rostoucí kvalitou

V obchodech se vedle značkových výrobků čím dál častěji objevují i privátní produkty jednotlivých řetězců. Zákazníci jim dávají přednost především kvůli ceně, postupně se však zvyšuje i jejich kvalita. Podíl privátních značek na celkových tržbách obchodníků loni vyrostl na 26 procent, vyplývá z průzkumu agentury NIQ. A dá se očekávat, že se tento podíl bude i nadále navyšovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Mě vadí to skrývání výrobců. Některé bojkotuji. A pokud není výrobce uveden, beru to jako závadu, která mi brání nákupu.

2 0
možnosti
PH

Proč ne, zrovna Kaufland má ty svoje privátní značky docela dobré

3 1
možnosti