Tři čtvrtiny uživatelů se na internet obrátily poté, co zahlédly webovou adresu v tisku, 55 procent díky televizní reklamě a 24 procent na základě rozhlasového spotu.
Dotázaní uživatelé kvůli webu sledují televizi o 33 procent méně a o 11 procent méně času věnují rodině. Anketa ukázala, že zhruba 25 procent uživatelů věnuje pozornost reklamě na internetových stránkách.
Průměrný příjem britské domácnosti, která má internetový přístup byl zhruba 40.000 liber, zatímco celostátní státní průměr je 18.000 GBP.
Obrat internetových obchodů nyní v Británii představuje méně než procento maloobchodního obratu a tento způsob nákupů zůstává zatím stále ještě ve fázi zkoušení a nestal se dosud běžným zvykem.
Jen pět procent pravidelných uživatelů za posledních 12 měsíců udělalo více než 20 nákupů a pouze procento přes 50. Avšak 56 procent uživatelů si v posledních 12 měsících koupilo po webu nejméně jednu knihu. V roce 1998 to bylo 17 procent.
Dalšími sektory, které hlásí růst odbytu na webu, byl cestovní ruch a finanční služby, napsala agentura Reuters.