- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ty nenapapané pány poslance a senátory co z nich zase vypadne a jaký to bude mít
na nás dopad. Z nich tak jak ukazuje minulost vyplývá to největší nebezpečí pro nás a celou naši . Naházet do Vltavy stávající i minulé tyto vysavače .Co zákon to
ZMETEK.
.... vy děláte sviňárny a odrbáváte lidi přehnaným uplatňováním amortizace a tzv. "zhodnocením" vozu (které je z principu hovadinou, neboť auto opravené po nehodě má znatelně nižší hodnotu než totéž auto nikdy nebourané), tak dobře vám tak, že někdo odrbe i vás. Pokud mi někdo zboří auto, s gustem toho využiju taky a nechám vám naúčtovat sebemenší prd. Těšilo mě.
Při těch vejvarech co mají pojišťovny byť i jen z povinného ručení, by měly držet hubu a krok.
Neboj, oni časem to pojistné zvednou aby kompenzovali nárůst pojistného plnění. Takže ve skutečnosti všichni budeme hezky platit pár vyčuránkům...
jakýchkoli služeb firmy Vesymo - autokomplex Radlík. Půjčovna je brutálně předražená, dostanete křáp a opravovat auta neumí.
ale kdysi me nabourali a pujcili me auto ze smluvni pujcovny pojistovny s tim, ze ja jako platce zaplatim akorat DPH, bylo to podle mne predrazene i od nich a pritom me pujcili auto, s kterym sem se bal skoro jezdit, myslim si, ze zde je spise zajem pojistoven nebo jednotlivcu, kterym asistenci sluzby lezou do zeli ....
... jednak z vlastní zkušenosti a jednak ze zkušenosti manželky, pracující v pojišťovně.
1) Využívat asistenční služby své pojišťovny. Telefon je uveden většinou na zelené kartě.
2) když přijede někdo s jakýmkoliv majákem ještě před tím, než jsem volal na svoji pojišťovnu, nekomunikovat s ním, nic nepodepisovat.
3) pokud nastoupí P+CH, že bráním provozu, že zdržuji atd. atd. atd., slušně je upozornit, že moje asistenční služba je již na cestě. Budou-li neodbytní - jejich služební čísla - mobil - číslo 158. Stačí naznačit :)
4) ještě doporučuji pořádně pročíst podmínky zapůjčení náhradního vozu třeba v autorizovaném servisu a pro sichr to co nejdříve konzultovat s pojišťovnou... Člověk se sice 2 měsíce vozí v autě v dobré víře, že je vše OK, ale když dojde na lámání chleba a pojišťovna zacvaká jen 14 dnů, protože... No, kdo to odnese? Servis? :)
1) a 4) - bezvýhradný souhlas.
3) to je velice nemoudré, tím porušujete zákon :-( jako účastník DN jste povinen umožnit obnovení provozu na pozemních komunikacích. A to nemluvím o tom, když Vám to ještě nařídí policista a Vy jej pošlte do "háje"
..na místo přijíždí tito praví, nejlepší a jediní asistenti. Stejně s podivem je, jak rychle se u smrtelných nehod objevuje ta pravá, nejlepší a jediná pohřební služba.
Nemám pro to důkaz, ale tipuji, že patrně bude někdo dobře odměněn za informace, co myslíte?
A k pojišťovnám - těch mi líto není, nedávno vyšlo srovnání jejich procentuálních výdělků k vybranému pojistnému, a tak, jako v CZ se nevydělává nikde okolo v Evropě - tak ať se instituce se zlodějskými geny klidně soudí.
Hloupý pojištěnec si řekne "nejde to z mé kapsy, je mi to jedno". Jenže až mu pojišťovna nebude chtít proplatit škodu, protože všehny peníze prošustruje na proplácení nesmyslnýcn pronajatých vozů, tak najednou bude problém.
.
Tzv. "asistenční" firmy, jako je nehody praha či jak se jmenuje, jsou kapitola sama pro sebe. U nehod jsou dřív než policie a záchranka, zneužívají oranžové či dokonce modré majáky, s policií jsou jedna ruka. Je to je další způsob jak obejít zákony a obohatit se na cizí hlouposti. Místo aby se lidé v tomto státě živili poctivou prací, tak provozují různé podvodné katalogy, podvodné zásilkové společnosti, podvodné podomní prodejce, atd. Hlavní heslo je podvod a lež. První milion se musí vydělat nejpozději zítra.
.
Je mi z toho na blití
copak, zavidis ze v kolbence u soustruhu holt bude ten prvni milion trvat o neco dyl?
služby předražené (např. jako zákazník autosalonu mám půjčení auta nižší třídy za 800 Kč/den), ale pojiš´tovny, to je kapitola sama pro sebe - nejraději by neplatili nic, takže když je někdo stáhne, nevadí mi to.
Když je "někdo" bude stahovat pravidelně, ony si to stáhnou zase z klientům zvýšením pojistného z důvodu nárůstu pojistného plnění...
vyřešit mezi sebou pojišťovny a asistenční služby.Mi,jako zákazníkovi(poškozenému),je celkem jedno kolik to stojí.