Portmonka Premium kupony

Portmonka Premium kupony | foto: iDNES.cz

Aplikace Portmonka přidává do svého portfolia Prémium kupóny

  • 9
Mobilní aplikace Portmonka, která je nejčastěji spojována s nahráváním věrnostních karet do digitální podoby, se minulé léto rozrostla o akční letáky, Cashback a takzvané Úložiště, do kterého si uživatelé mohou nahrát své vstupenky, jízdenky a mnoho dalšího. Tento rok se Portmonka, která patří do rodiny služeb provozovaných společností MAFRA, rozhodla přidat mezi své nákupní pomocníky i novinku v podobě Premium kupónů.

V čem spočívá jejich prémiovost? Nejde o klasické akční kupóny, které je možné nalézt na slevových portálech. Premium kupony jsou k dispozici pouze uvnitř mobilní aplikace Portmonka. Celý princip spočívá v tom, že uživatel aplikace má možnost si za mikroplatbu pořídit slevu do maloobchodních řetězců, která jinde není dostupná.

„Jde o slevy, které jinde na trhu nejsou a jsou větší a výhodnější než ty, které jsou na trhu volně dostupné,“ říká ředitel projektu Robert Hell.

Mezi partnery, kteří se už ve slevách objevily, patří Dedoles, Knihy Dobrovský, Astratex, Mobelix nebo Yves Rocher. Do budoucna by ale společností nabízejících zvýhodněné nákupy mělo ještě přibývat. „Počítáme s tím, že okruh partnerských firem budeme v nejbližší době dále rozšiřovat o nejrůznější další zboží i služby,“ doplňuje Hell.

Unikátní aktivační kód

S kódem IDNESTWISTER můžete do 8. srpna vyzkoušet slevovou akci 1+1 Twister v KFC zdarma

Akce pro čtenáře

Zákazník najde prémium kupóny uvnitř aplikace v sekci „Akce“ na spodním menu. Kupóny bývají označeny gradientovým růžkem, ve kterém stojí postavička ilustrovaného Mexičana neboli El Kupóna, jenž je oficiální tváří celého konceptu.

Podívejte se na:

Kupóny lze odemknout mikroplatbou nebo aktivačním heslem, které zákazník zadá místo platby. Jedno takové aktivační heslo vyčlenila aplikace Portmonka i pro čtenáře IDNES/MF DNES. Od 26. července do 8. srpna bude kód IDNESTWISTER otevírat akci na Twister 1+1 zdarma v řetězci rychlého občerstvení KFC . Pro jeho uplatnění stačí heslo zadat do kolonky v detailu kuponu s Mexičanem El Kupónem.

Hlavním artiklem Portmonky zůstávají digitální věrnostní karty, které jsou podle Hella v současné době již standardem. „V drtivé většině obchodů by tato forma neměla zaskočit žádnou prodavačku či prodavače. Dokonce největší obchodní řetězce, jako jsou Albert či Lidl, již nevydávají fyzické karty, ale mají ‚pouze‘ digitální věrnostní karty v mobilních aplikacích,“ říká Hell.

Portmonka v číslech

  • 700 000 až 1 000 000 nákupů měsíčně
  • 180 000 aktivních uživatelů měsíčně
  • 6,5 milionu vložených věrnostních karet

Témata: KFC, Yves Rocher