- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po přečtení nadpisu jsem chvíli přemýšlel, kdo kým vlastně bude nahrazen :-)
Občane Hajský/ oslovuji jak za franc. revoluce, prominte/ to by nebylo všechno.Veškeré změny na drahách vedou k elementární úvaze, že cestující může mrznout i na zastávkách, obvzl. při zpoždění vlaku.
Dříve fungující stanice, jako třeba Silůvky, Rakvice ect byly obsazeny
jedním zaměstnancem a ten topil v čekárně a prodával jízdenky. Ted jsou krásná nádraží/ styl Potěmkinovy vesnice a čekat můžete na mrazu
Tak to jsem se fakt pobavil! Teď mám skoro dojem, že se na těch "krytých" stanicích někdy topilo.
Jel jste vůbec někdy vlakem? Víte, za socíku se kolikrát netopilo ani ve vagonech.
Ještě řekněte, že ten zaměstnanec stanice pomáhal maminkám s kočárkem nastupovat. To byste mě fakt dostal
no, to je dobrý, nejdřív Přerov degradují na uzel druhé kategorie, IC, EC, SC ve směru Olomouc -Ostrava jej objíždějí (ano, vím že je to z důvodu úvraťového nádraží v tomto směru) a teď z něj budou dělat řízení provozu pro půl republiky?
A jakou to má souvislost? Řízení letového provozu také nesídlí na letišti a s letištěm nemusí mít nic společného. Pokud by provoz řídili z nějaké vesnice na Šumavě tak je to to samé (jediné co potřebují jsou lidé a datové spojení).
Dovolte trochu filosofování. Vyspělé státy jsou dnes zcela závislé na počítačích. Bez nich nenakoupíte v obchodech (čárový kód), nefungují elektrárny, vodárny, plynárny, nemocnice, peněžní systém, celý průmysl, letecká, silniční (čerpací stanice) a částečně i železniční doprava a ta do budoucna dle toho, co píší zcela.
Dá někdo ruku do ohně, že nevypukne třeba v Evropě nějaký konflikt? Já ne. A pak netřeba atomovek, stačí poslat nějaký MaxiStuxnet a bude vyřazena počítačová síť. Venkovanům je hej, zajdou do lesa pro dřevo, něco získají ze záhumenku. Ale představte si třeba Jižní město v Praze bez vody, topení a elektřiny, bez možnosti zásobování třeba jen týden při -15°C. Nezapomeňte, že dnes jsou lidé strašně zhýčkaní vymoženostmi civilizace.
To není filozofování, nýbrž střízlivý pohled na věc. Ta situace se stále zhoršuje, stále méně domácností je kupříkladu předzásobena potravinami na déle, než tři dny, což se s neustále zvyšujícím rizikem Black-outu může dost nevyplatit.
Problém češtiny je v tom, že někdy není jasné, kde je podmět a kde předmět.
První otázka, co mě při pohledu na titulek napadla - kolik výpravčích tak asi bude zapotřebí k emulaci jedné CPU...
Pokračování cesty do pekel...
Prázdné nádražní budovy se stanou cílem nikoliv slušných cestujících, ale nejrůznějších živlů (ostatně mnohde je tomu už tak teď). Propuštění železničáři rozšíří řady nezaměstnaných a jen ti šťastnější z nich budou jako zaměstnanci bezpečnostních agentur za almužnu hlídat opuštěné nádražní budovy...
Vše se bude řídit z Prahy, kde už máme nedávno a opakovaně vyzkoušené, že SŽDC není schopná před krádežemi a ničením ochránit ani nezpeněžitelné optické kabely a udržet tratě v provozu, takže se zastaví celá republika...
Automatizace zajistí, že tak jako už teď na některých tratích se automatická hlášení přestanou shodovat se skutečností (běžný stav na Ostravsku: vlak vjíždějící do nádraží je hlášen jako připravený k odjezdu )
Kdoo nebude muset, vlakem nepojede...
Já bych bral , kdyby součastně s vyklízením nádražních budov se těchto budou i odpovědní zbavovali. Dokázal bych si představit model... kdyby tam ČD nechaly bydlet nájemce za nízký nájem...za podmínky , že by o budouvu a její okolí musel pečovat.
U prodeje bych to viděl podobně... zaplať méně , než je třžní cena...ale starej se nám o to.
aha, takze zpozdeni z duvodu poruchy zabezpecovaciho zarizeni se stane normal?
proboha, to to nemuzou nahradit bezdratove, kdyz jim nejakej lodej kovu sebere kabely?
Proč má ten dispečink být v nejdražším městě ČR ? Takhle moc neušetří.
Dovedete si představit , kdyby dispečink byl třeba v Plzni a lidi z Prahy se museli stěhovat ? Já ne.
Jinak..je to vcelku logické zřídit dispečink v centru řízené oblasti. A mzdový rozdíl mezi železničářem pracujícím v Praze nebo někde jinde zase tak velký není.
Bezva, konecne ty pocitace zmizi a budou nahrazeny vypravcimi. :-) (cetl jsem jen nadpis...)