Diskuze
Pendolino před ostrým startem zmizí z kolejí
Děkujeme za pochopení.
jajaja00
Je to úspora, za ty prašulky ?
Praha - Brno jezdí jeden spoj za cca 2:30 již dnes. (Snad se nemýlím, ale dá se to v jízd. řádu dohledat.)vigum
Re: Je to úspora, za ty prašulky ?
Já jel Praha-Brno několikrát a mám dojem, že to vždy trvalo 3h a 15min, takže by to určité zrychlení bylo. Mj. autobus zvládne Praha-Brno za 2h a 15min.libienski
Se tady moc nerozplývejte...
Aby bylo jasno, ČD nasadila Pendolina (koncepčně ze 70. let) masivně na trase Ostrava - Praha jen proto, že tyto zastaralé a nijak zvlášť komfortní vlaky odmítly Deutche Bahn vůbec vpustit na své bundesglajzy:-))Sen o ovládnutí trasy Hamburk - Vídeň a s tím spojená jakás takás ekonomická návratnost Pendolin se rozplynul jako pára nad hrncem. Skutečný komfort pro cestující je enormně nízký, což všichni, kteří se za 500,- rozhodnou v něm strávit 399 (to jsem zvědavý jestli) minut rychle pochopí.Zvlášť pikantní jsou rozteče sedadel, které jsou menší než v alespoň trochu luxusnějších autobusech, které jim s cenou od 190,- pořádně proženou perka:-))kladnyhrdina
Re: Se tady moc nerozplývejte...
Co aby bylo jasno? Já myslím, že ze žlučovitých polopravd bude spíš nejasno. Kde budeme sedět 399 minut, tedy skoro 7 hodin ? To jako z Hamburku? Dále jsou spletené 2 věci: Pendolino nesmělo nejen na německé, ale ani na české koleje, protože nemělo schválení českého ani německého drážního úřadu. To už po prodělaných zkouškách má má. Němci ho chtěli na trať Berlin-Dresden pouze dvojmo (dvě spřažené soupravy) z kapacitních důvodů, vzhledem k velkému množství cestujících a společnému taktu s vlaky ICE. Protože mají ČD vlaků jen 7, vytvořily by z nich jen "tři a půl" dvojitých souprav, takže na to nepřistoupily. Němci dále navrhovali nasazení na vlaky Dresden - Wien, ke kterému možná v budoucnu dojde. Jsem rád, že zatím jezdí Pendolino do Ostravy, kam jezdím často a připlatím si za něj rád. O moje pohodlí se nestarejte, já taky nekomentuju sedačky ve vašem autě.Mirek
Pokrok
Praha - Bratislava 3hod 57 min. Za I. republiky to stihla Slovenska Strela za 4:19. Jak je mozne ze za 68 let se cas zlepsil jen o 20 minut? Bude to Pendolino stat v Brne 20 minut na pripoje ci co?kladnyhrdina
Re: Pokrok
I to ce téměř zázrak ! Doba jízdy se totiž celých 70 let prodlužovala. Pendolino je vůbec první vlak, který pojede rychleji. Slovenská strela byl československý (Tatra Kopřivnice) motorový vůz, který se svou konstrukcí řadil k absolutní světové špičce. Byl ukázkou světové úrovně našich železnic i strojírenství za 1. repubilky. Pendolino je první vlaštovka odstraňování důsledků válečné a pak komunistické devastace železnic.Pepek
Vlaky mezi Ostravou a Prahou
Tak jsem koukal zbezne na jizdni rady platici od 11/12 a nestacim se divit, kolik souprav bude jezdit mezi Prahou a Ostravou - 6x denne Pendolino + hodne IC a EC - Vzdyt ty vlaky budou poloprazdne! Na co pomalu 15 vlaku v kazdem smeru? Jo, kdyby to tak posilnili o v patek a v nedeli....jako zakaznik muzu byt jenom rad, ale at se pak panove nahore nedivi, ze jim CD prodelavaji...kladnyhrdina
Re: Vlaky mezi Ostravou a Prahou
Jezdím do Ostravy celkem často různými vlaky i uprostřed týdne a většinou si doplácím na jedničku, protože dvojka bývá plná. Prázdných vlaků jsem si na této trati nevšiml. Rozšíření nabídky vítám, je to krok k lepšímu. S větším posílením v pátek a neděli souhlasím. ČD prodělávají z úplně jiných důvodů.bubák
ČD-TGV
Páni, do Brna za 2 a půl hodiny! To se to řítí celých 80! (průměrně). To asi staví v kdejaký Horní-Dolní. Fotografie z Prndolína:http://www.meteleskublesku.cz/?movie=25&image=4" target="_blank" rel="nofollow">Foto1, http://www.meteleskublesku.cz/?movie=25&image=5" target="_blank" rel="nofollow">Foto2, http://www.meteleskublesku.cz/media/25/snd/01.mp3" target="_blank" rel="nofollow">Zvukdrevak_patlak
Re: ČD-TGV
Praha-Brno je po kolejích 255 km, při jízdí době 2:23 to dělá průměrných 107 km/h.viv
ceny u CD
jezdit vlakem je dnes jen pro bohate.....kdyz pojedu s rodinou na vylet, tak pojedu radeji autem nez kupovat jizdenku na pendolino pro 4 osoby....Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!